< Tilbake til oversikten

What to do?

sigboh sa for siden:

En av assistentene til broren min trakk seg fra julebordet, så jeg fikk tilbud om å være med ut og spise istedet for å bare være alene hele kvelden. Dilemmaet mitt da er at de skal på en italiensk resturant som bare serverer pasta og pizza.. Aner ikke hva jeg skal gjøre:confused:

Bøtt sa for siden:

Jeg synes du skal gå ut og kose deg ,det er lørdag og snart jul:D
Siden du ikke hadde lyst å være hjemme så hadde jeg gått ut var jeg deg.:)

senorita sa for siden:

huff, sikker på dem ikke har noe som helst kjøtt der da? :/

Señora sa for siden:

Har de ikke salat eller noe som helst? Kan du ringe på forhånd og spørre?

TrillTrall sa for siden:

Italienske plasser pleier å ha biff og sånt også og da er jo saken grei. :)

Gå ut og kos deg! :ja:

sigboh sa for siden:

Nei, de har ikke salater og biff og slikt der.. Har vært der en gang før mens jeg gikk på lavkarbo, da prøvde jeg å bestille bare kjøttsaus og da ble de nesten sure og fornærma så deet tør jeg ikke! :p

ChristineSixteen sa for siden:

Jeg hadde dratt å kost meg! Jeg hadde passet på at jeg ikke var så sulten før jeg dro så jeg hadde spist mindre. Og det er lov å kose seg innimellom :)

Bøtt sa for siden:

Helt enig!!

Kanutten sa for siden:

Det er som oftest salatalternativer på pasta og pizza restauranter. Kanskje du kan få vite hva stedet heter for så å sjekke menyen på nettet før du bestemmer deg?

sigboh sa for siden:

har vært der før så jeg vet hva de har, og det er bare pasta og pizza de selger der..

sigboh sa for siden:

bestemte meg for å motstå fristelsen og heller bli hjemme, slik at jeg ikke skeier ut. (selvom den største fristelsen er å slippe å være alene hjemme..:p )

senorita sa for siden:

så flink du er :) :) Da slipper du i alle fall å angre i morgen da :)

sigboh sa for siden:

Jepp :D

Hamster59 sa for siden:

Skulle på pastarestaurant for noen uker siden. Hadde sjekka menyen på forhånd og bestemt meg for antipasti/a (husker ikke hva det heter)., men så ble det et annet sted der utvalget var dårligere. Var ikke så sulten og lot være å spise. Men det er bra dårlig gjort at de ikke har alternativer, ikke særlig italiensk hvis de ikke engang har antipasti/a.:confused:

Kvakk sa for siden:

Leeeeer :D:D:D

ada-emilie sa for siden:

Jeg ville helt klart holdt meg hjemme ,og før neste julebord anbefalt et annet spisested. Alenetid kan være koselig det da. Du kan gjøre akkurat hva du selv vil.Uten dårlig samvittighet dagen etter.

sigboh sa for siden:

Greia er at jeg egentlig ikke skulle bli med, så jeg fikk invitasjonen av moren min en time før siden en av assistentene trakk seg:p Og grunnen til at jeg ikke ville bli hjemme er fordi jeg er skikkelig husredd :o

Grovsnus sa for siden:

Et merkelig spisested som ikke har forstått ordet "service". Kunden har ikke alltid rett, men det er kunden som betaler:p. ( kan vi få navnet på stedet, slik at vi unngår det ?)
Mvh Grovsnus.

senorita sa for siden:

Syns også det er litt merkelig å spise pizza på et julebord jeg da.. Julemat? hehe

ada-emilie sa for siden:

Du kan kanskje ringe til restauranten og forberede dem på å lage noe spesielt til deg,som salat med kjøtt eller ost.

senorita sa for siden:

det var igår så hun slapp :)

Echo sa for siden:

Håper det ble en koselig lørdagskveld allikevel!:).

Mannnen min sa i går at han i grunn savnet å spise en kebab og da begynte vi å snakke litt rundt hva som kanskje kunne vært godt å spise en gang i blant.

Jeg tenkte faktisk at vi kunne jo gå på Peppes for en gang skyld, bestille pizza og rett og slett skrape av fyllet og kose oss med det:D, så det skal vi gjøre! Gleder meg!! Jeg har ingen problemer med å legge igjen bunnen, selv om det er en stor mulighet for at noen servietter blir litt strategisk plassert underveis:D

senorita sa for siden:

Ja jeg savner skikkelig en nam dollypizza.. så kanskje jeg må vurdere det jeg også
samboeren min spiser vanlig mat så han får kose seg med bunnen ;P

halkatlala sa for siden:

Mannnen min sa i går at han i grunn savnet å spise en kebab og da begynte vi å snakke litt rundt hva som kanskje kunne vært godt å spise en gang i blant.

det går vel an å spise kebab en gang i blandt hvis man ber om å få den uten mais og kaster brødet? det har da jeg gjort og gikk fint det:D

Echo sa for siden:

Jada, vi var skjønt enige om det også:D:D. Det var bare den pizza ideen som skulle frem siden hun skulle på et sted som serverte pizza:D

ada-emilie sa for siden:

pizzasausen kan ha en del karber pga tomatpure, men ellers en god ide å spise kun fyll, pluss salat kanskje?Sikkert mulig å få fyll uten tomat, he he.

Angående dressingen de bruker til kebab ville jeg funnet ut om det er tilsatt sukker kanskje. Om de har rømmedressing er det nok tryggest alternativ.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.