helenemor25 sa for siden:
:mad: er såååå sinna på meg selv nå:mad: jeg sprakk som F### isted,spiste mye godteri:mad::mad: håper jeg ikke spretter opp i vekt nå da..jeg som har vært sååååååå flink!! :mad:
:mad: er såååå sinna på meg selv nå:mad: jeg sprakk som F### isted,spiste mye godteri:mad::mad: håper jeg ikke spretter opp i vekt nå da..jeg som har vært sååååååå flink!! :mad:
Cherry sa for siden:
Slapp av. Det går bra. Bare å gå rett på rett mat igjen.
Ja,får håpe det :) men er så surt likevel,jeg har ikke spist noe snop på 1mnd,men men..jeg får bare tenke positiv så går det bra:)
Cherry sa for siden:
Skjønner at det er surt, men samtidig så TRENGER man ikke være helt nazi, selv om det er ett alternativ som er mye bedre. Og har man først spist snop, så har man spist snop, spist er spist og livet går vdere:). Etterhvert vil du nok oppdage at det blir vanskelig å sperre seg selv helt ute av snoplivet, og matvarer som er forbudt blir automatisk noe man har basalt lyst på.
Så det er bare å tenke positivt og bare gå rett tilbake på dietten, så skal du se at du overlever nok ;)
LenaBeatrice sa for siden:
Å være sinna hjelper ikke!
Jeg har gått ned mye i vekt, men jeg har aldri vært superflink hele tiden, tro meg.
Det skjer slike ting, la det skje, og gå videre!
sigboh sa for siden:
Spist er spist! Sånn er det bare :) Ingen som klarer å holde det helt 100% hele tiden. Jeg var ut og inn av lavkarbo i nesten to uker uten at jeg aner hvorfor for litt siden.. hehe, men det eneste jeg gjorde var jo å forsinke vektnedgangen litt ;)
Prøv å tenk sånn på det, at det eneste som skjer om du skeier ut EN dag er at du forsinker det litt, men du kommer fortsatt til og gå ned hvis du fortsetter med lavkarbo etter sprekken :)
Cherry sa for siden:
Det er ikke HELT sikkert at du forsinker det litt, det kan hende det booster vektnedgangen litt også ;). Det handler mer om de personlige forutsetningene man har for å samle vann og hvor sultefora kroppen er.
sigboh sa for siden:
Det er sant :) Men nå tenker jeg sånn hvis det "verste" skulle skje og man stopper opp litt :)
Lisbeth sa for siden:
Det beste å gjøre når man tryner er å børste støvet av klærne og fortsette videre. Ikke tenk at siden du først har spist snop kan du like gjerne fortsette å gjøre det resten av dagen ;)
gikk på vekta idag og den viste minus 1 kg :D så det gikk bra heldigvis:) men,gjort er gjort som dere sier!
sigboh sa for siden:
så bra :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.