Måtte bare dele dette med dere andre her inne. Nå har jeg irritert meg grønn over strekkmerker på hoftene som aldri gikk vekk, ingen kremer eller noe som hjalp. prøvde også sunt kosthold, men med mer karber enn nå såklart. og masse styrketrening. ingenting hjalp. etter ketolysekuren i snart 2 uker er de borte!:eek::eek:
jeg vurderte seriøst å ta laser, men man ser dem ikke lenger. de er blitt så betraktelig mye lysere, ja...helt borte.:D:D VIDUNDERKUR!
Jeg VET at det er den nye livsstilsendringen min som har gjort det, altså ketolysekuren. fet mat, spesielt fisk og avocado smører huden fra innsiden. ingen kremer går ned i dybden av huden og fikser strekkmerker. så dette funker fett!
Ja, kjipe greier. blir jeg gravid en gang popper de sikkert opp igjen XD hehe. men har du hatt dem i flere år, funker det ikke å begynne på en kur for å fjerne dem. du kan forbedre dem, men helst når de er ferske. jeg oppdaga mine i fjor og da var det rett på sunn livsstil;)
Har opplevd akkurat det samme! Fikk noen røde strekkmerker på magen etter siste graviditet, nå, etter 2 mnd på ketolysekuren er de borte! Det er også 10 kg og 18 cm rundt magen! Jippi:D Kommer alltid til å spise lavkarbo:)
så bra for deg:D herlig. samme her, skal gå over til egenkomponert men foralltid ha ketolyse i 80% inspirasjon i dietten. trenger ikke de dumme karbene engang! storkoste meg i helga med lavkarbo sjokoladekake, pisket krem med bær, ristede nøtter med olivenolje og salt. mmmm:eek: er enda i ketose. drakk en hel vinflaske på fredag, wooops hehe. tørr hvitvin da. og ingen nattmat på byen. men du kan jo kose deg så det er supert!
Mine ble fort mye "grunnere", faktisk! Men det var ikke før jeg kastet de teite kompleksene på båten og sprada rundt i bikini med magen i fri dressur på øyene om sommeren at de virkelig bleknet!
Men jeg fikk dem da jeg var typ tolv tretten, da, så jeg har i grunn hatt dem noen år.
Fantastisk! Jeg har opplevd at strekkmerkene mine er blitt heelt lyse, og mye mindre synlige. :) Jeg er overbevist om at det er livsstilendringen som har gjordt det!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.