har gått ned 25 kg nå siden midten av august, har kun spist sundt og trent veldig mye, men lurer på om jeg skal prøve ketolyse kuren nå. lurer derfor på om jeg vil ha samme effekt nå siden jeg har gått ned så mye, eller vil det gå veldig tregt? hva skjer når jeg slutter med kuren, kan jeg spise vanlig sund mat igjen da, bare holde det i sjakk med trening? hvor mye kan jeg egentlig gå ned på et par mnd. på ketolyse kuren, hvis jeg trener 5 ganger i uken?
er pillene viktig i kuren?
Det kommer sikkert til å gå i stortsett samme tempo som det har hittil. Med mindre du har lite å ta av nå da. Jo mindre overvekt, jo tregere går det
Du kan nok helt fint holde vekta i sjakk med "vanlig sunt kosthold" kombinert med trening når du er ferdig:) Men dersom dette vanlige sunne kosholdet var det som fikk deg opp i vekt, så kan du nok ikke det. Regner med at du vet hva det var som gjorde at du gikk opp i vekt i første omgang?
Skal ned 20 kg til, så det er litt å ta av:)
Det var ikke sundt kosthold som fikk meg opp i vekt, det var mye usund mat og festing vær helg.... så det er ingen bombe for meg:) er helt klar på hva som til for å holde vekten, når jeg først kommer dit...
takk for svaret:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.