< Tilbake til oversikten

Lunsj på byen...

Nordpia sa for siden:

Jeg skal delta på konferanse i morgen. :eek:

Jeg har vært på lavkarbo bare siden lørdag, og kjenner at jeg må tenke veldig over alt jeg putter i munnen, og ikke bare spise uten å tenke i det hele tatt som jeg har gjort tidligere. Det går helt fint å leve på lavkarbo, så lenge jeg får planlagt og lagt opp måltidene selv.

Men altså - jeg skal på konferanse på et hotell i morgen. Det blir lunsj, så jeg må faktisk tenke der og da på hva jeg kan spise og hva jeg må la være... For et matkresent menneske som meg, så blir det en kjempeutfordring! Jeg ser for meg at jeg blir sittende bare med noen skinkebiter eller noe slikt... :p Jeg elsker roastbeef, brød og potetsalat sammen, men de to sistnevnte må altså droppes nå... Hva annet går godt sammen med roastbeef...? Ikke greit for en nybegynner å skulle hive seg over en hotellunsj... :p

blucher sa for siden:

Nå rekker vel ikke du å se dette, for jeg antar at konferansen allerede har startet...
Hvis det er lunsjbuffet, så er det vanligvis veldig greit - jeg elsker koldtbord!
Eggerøre og røkelaks, reker og majones, litt salat med fetaost, ostefat - nam!
Bare å droppe poteter, brød og pasta inkl. pastasalater, så går det så greit så. Drikk vann eller Farris til.
Og så må man nok bare passere dessertbordet...det er den vriene biten for meg i alle fall. Men ta litt mer ost istedet!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.