< Tilbake til oversikten

Jippi, vekta holder seg stabil

Kanel sa for siden:

Jeg har nå hatt stabil vekt siden i høst, men jeg har vært nøye med kosten og ikke tillatt meg store utskeielser i matveien.
Etter jul synes jeg tiden var inne for å finne ut om det faktisk er slik at man kan spise så mye man vil-bare man spiser rett.
Jeg fryktet at etter halvannet år med faste måltider og tilmålte mengder mat, så skulle vekta fyke opp igjen så snart man spiste mer.
Men, nei, ikke for min del.
Jeg har lagt inn flere mellommåltider, spiser mer nøtter og masse søt frukt.
Holder meg fremdeles til matvarer med lavt innhold av karbohydrater, og det vil jeg fortsette med, men det er godt å se at man tåler å spise ganske mye,og ikke behøver å være på "slankekur" resten av livet.

Fedonisten sa for siden:

BRAVO!!!

fra Fedonisten

Bamseline sa for siden:

GRATULERER SÅ MYE MED DET FLOTTE RESULTATET.

Anne sa for siden:

Veldig bra, Kanel :)

Tenker ofte på deg og lurer på hvordan det går. Og det du sier nå er jo noe ihvertfall jeg lurer på. Hva skjer når jeg har nådd målet? Da er det oppmuntrende å høre at kosten fungerer som den skal. Du er et godt eksempel og en stor inspirasjon

Takk for at du stikker innom og oppdaterer oss innimellom:klem:

Soelli sa for siden:

Gratulerer med et flott resultat.
Dette var til stor inspirasjon for oss som akkurat har begynt på "et lettere liv".

MHM sa for siden:

TAKK for at du deler dette med oss Kanel! Det er godt å høre, både for din del og for vår del. Kjempeglad for at det går bra med deg. Vi trenger deg her inne!

Anne sa for siden:

Du Kanel, jeg bare lurer på en ting; Trimmer du mye? Kan jeg spørre om det? Du behøver ikke å svare altså:o

Kanel sa for siden:

Er sofasliter og det vil jeg nok fortsette med å være..Selvsagt har lysten til å bevege seg økt med antall kilo som er blitt borte, men noe trening har jeg ikke bedrevet. Er nok bedagelig av natur...;)

Anne sa for siden:

Takk for svar, Kanel.
Da er det jo desto enda mer imponerende at du både har gått ned så mye og fortsatt klarer å holde vekta. Hm...hva er hemmeligheten?:)
[size=1][/size]
Ikke at det er genialt å ikke trimme, for det mener nok ikke du heller, men det gir jo håp til oss som ikke er så spreke også da...

Ja, jeg tenker nok du føler det er enklere å trimme nå....Er det det neste du har tenkt å gjennomføre? Bli en supertrimmer:D ? det skulle jeg gjerne vært....:cool: Sukk

friflex sa for siden:

Gratulerer Kanel! Godt jobba!

Må være fantastisk og halvere kroppsvekten!

Jeg håper og kunne spise havregrynsgrøt til frokost en gang inn i mellom jeg når jeg er kommet i mål:)

Kanel sa for siden:

Når det gjelder trimmen har jeg ikke noe umiddelbare planer om å bli noen supertrimmer.

Til det er jeg for lat...Men målet var å kunne gå tur sammen med ungene og bikkja og samtidig være istand til å både prate og puste..Det kunne jeg ikke før!

Og bruke bilen litt mindre...

Og hemmeligheten med å gå ned så mye i vekt uten å løpe rundt hit og dit må jo være kosten. Jeg tror personlig at opplegget med mindre karbohydrater og mer protein er genialt!

Har tidligere prøvd andre dietter, Grethe Roede, Libra, pulver og piller og hadde følelsen av å sulte meg igjennom den ene uka jeg holdt ut...og måle,veie og telle mat og kalorier var absolutt ikke det riktige for meg.

Nei, Fedon har rett og slett funnet opp kruttet for å si det slik;) Et slankeopplegg som er lett å følge, man slipper å sulte, passer (nesten) alle, gir bedre helse og varig resultat!
Nå hørtes sikkert dette ut som en radioreklame, men jeg kan virkelig stå for det jeg har skrevet:)

Ha det fint så lenge! OG STÅ PÅ!

elian sa for siden:

Så flott at det funker fint da!! :)

Jeg var også veldig nervøs da jeg skulle prøve meg på annen mat en det jeg hadde spist under vektnedgangen. Men det går kjempe bra! Vekta har bare variert med ca 1 kilo + - helt siden oktober/november. Nå spiser jeg en del karber, men holder meg fortsatt helt unna sukker! Og de karbene jeg spiser er selvfølgelig trege da....

Roy82 sa for siden:

kanel, hvor lang til tok det å gå ned så mye som du har gjort? meget imponerende!

mam sa for siden:

[color=DarkRed]FANTASTISK BRA![/COLOR] :lol:
Du er virkelig en inspirasjon for alle. Og viser at dette ikke er som en pulverkur, der man går ned 10 kilo og så legger på seg 20 etter kuren!

snoopygirl sa for siden:

utrolig BRA gjort å gå ned sååå mye altså....gratulerer sååååå masse med det..og enda bedre er det jo at du ahr klart å holde deg der nede....veldig godt å vite,,har igjen 6 kg å gå ned..og har tenkt masse på tiden etterpå....jeg er jo så stri så det går nok veldig bra....men hvor mye karbo om dagen spiser du ca nå da?? ønsker deg lykke til videre.virkelig beundringsverdig altså,,kjempe flink er du....må være en utrolig herlig følelse for deg:) :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.