< Tilbake til oversikten

Proteinshake?

paprika sa for siden:

Jeg trenger noe jeg kan få i meg til frokost, ellers stopper hele dagen opp. Bakte Lindberg - brød til i dag, men det smakte høgg. Er ikke glad i middag til frokost, og hater egg. Smoothie er heller ikke en mulighet (i alle fall ikke med råe egg - æsj! Og ja, jeg har smakt) Det selges jo proteinpulver med jordbærsmak, sjoko og vanilje (?). Noen som har erfaringer med oppskrifter hvor man tilsetter dette, eller oppskrift på rene shaker? Hva med smaken? Hvordan er den? Det finnes sikkert en link om dette et sted, men jeg har lett og lett til ingen nytte.

senorita sa for siden:

jeg har prøvd både jordbær og sjokolade.. ikke sånn kjempegodt men det går ned.. :)

Har du prøvd knekkebrød? de smaker ikke høgg, syns jeg da.. :P

Nerthus sa for siden:

forum.lavkarbo.no/showpost.php?p=894979&postcount=158

dette er min favoritt! Proteinpulveret med sjokoladesmak er faktisk også godt bare sammen med vann - litt uvanlig - men sant! Du kan også bytte ut noe av fløten med soyamelk, jeg har prøvd og det smaker fremdeles ganske så godt :) (Ps det er IKKE egg i denne)

paprika sa for siden:

Høres fantastisk ut! må prøve!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.