< Tilbake til oversikten

Fyi:

stalemate sa for siden:

Fy flate jeg gikk på en karbosmell da jeg skulle lage pizza. Heiv på tomatpure, og da jeg for moro skyld skulle sjekke hvor mye karbo det var (pizzan i ovnen, for sent å gjøre noe med det) ble jeg lang i maska: 20 g/100g !

Det var eldorado, en liten boks på totalt 140 g. Vet ikke om alle er like ille altså, men jeg innbilte meg at tomatpure var greit (pure liksom:p)
Også jeg som er så nøye med å lese innholdsfortegnelser. Nåja. Sist er spist, og det kunne jo ha vært verre. Men, det blir å sjekke boksene nøye neste gang jeg er i butikken! :)

Kari Marita sa for siden:

Jeg gjorde det samme for ikke lenge siden.:D

Kitt sa for siden:

Og særlig bortkastet når Landlord sin bare har 5.5!;)

Men det er tabbene våre vi lærer av!:)

mam sa for siden:

Er vi sikker på at Landlord er så bra, da? Husk på Kruskaklien som har vært feilmerket i minst 10 år. Regal kruskakli er merket med 8 g kh pr 100 g og det er en trykkfeil. Det skal være nærmere 20, slik som Møllerens.

Mistenkelig at det er så enorm forskjell på Landlord og Eldorado. Hvis ikke det er tilsatt sukker i den ene?

marjusen sa for siden:

ICA har en italiensk tomatsaus på flaske som er den beste beste beste pizza sausen jeg vet om. Den eeeeer så god. Hhehe, og det beste av alt, 3,5 KH pr 100 gram!!!!

Den burde dere prøve. Det er en litt høy og slank glass flaske med tomatsaus:D

Marius

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.