Cherry sa for siden:
..prøve å lage tomatpurre selv, ved hjelp av en tomat og en stavmikser. Jeg bare opplyser altså.
Går og vasker tomatsøl av kjøkkenskapene:p
Cherry sa for siden:
..prøve å lage tomatpurre selv, ved hjelp av en tomat og en stavmikser. Jeg bare opplyser altså.
Går og vasker tomatsøl av kjøkkenskapene:p
Zincite sa for siden:
Misunner deg ikke vaskejobben der :) håper det er lette flater å vaske.
Har selv glemt å sette på lokk på blender en gang jeg skulle lage mandelmelk, det ble litt søl av deg også :o
Kanutten sa for siden:
:lol:
Min tidligere svigerfar hadde en blender ala slik blender man bruker for å lage smoothies. Bare det at med denne blenderen var poenget å bruke det som var igjen i beholderen! Han lagde ofte hjemmelaget potetmel (:eek:) med den.. Samt nypepulver og annet. Vet ikke hva det heter, men et går kanskje an å lage tomatpuree??
senorita sa for siden:
pleier å kjøpe hermetiske tomater og kjøre dem i mixeren..det blir da en fin tomatpure.. kanskje ikke med stavmixeren men.... :P
Gerd sa for siden:
Sorry, men........ :lol:
Tropika sa for siden:
Uffda.. Lykke til med vaskejobben!
Carisma sa for siden:
Det går med min høyt elskede Wilfa: www.elkjopbusiness.no/m4n?seid=etailer-product&cat1id=968&prodid=460965&famid=0&cat2id=1001&viewMode=1&manid=302&catgr=0&info=2 :love:
Cherry sa for siden:
Går ikke uansett, det blir altfor vått og sørpete :p. Ikke purè.
Såh, enten må man vel skrape ut det våte i tomaten, eller så må man tilsette noe annet for å få konsistens på det.
Zincite sa for siden:
Tror det må kokes inn for å få det konsentrert :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.