mariana sa for siden:
jippi!! takk for egen underfora..
mariana sa for siden:
jippi!! takk for egen underfora..
frifuggel sa for siden:
Håper det blir flere enn oss to som poster her.. ;)
mariana sa for siden:
:D håper det
når har du termin?
jeg har ikke før mndskifte juli/august...
frifuggel sa for siden:
Har seks uker igjen :) Er igrunnen lenge nok det, synes jeg! Hehe
Belseblubb sa for siden:
Halloen!!
Flott tråd! =) Jeg selv er nå 15+2, har termin ca 23. mai. Koselig med flere gravide her inne da!! =D
Er veldig usikker på hvordan jeg skal gjøre det med kostholdet. Er så mye lettere å kjøre ketose enn å spise "noe" karber. Er så lett at det glir ut.. Er veldig enten/eller menneske.. Og det har blitt aaalt for mye junk de første ukene.. Prøver å stramme inn litt nå..
bigmum sa for siden:
Heisann:)
Jeg er 21 uker på vei nå, og jeg er enig Belseblubb, enten eller for meg også. Og nå er jeg desverre på høykarbokjøret så det holder!! Men neppe noen vits i å prøve å gjøre så mye med det før ETTER advent og jul, gomler klementiner og pepperkaker all day long for tiden.....sukk----
Belseblubb sa for siden:
He-he.. er vel min greie nå også, "kose" meg til over jul, men lar jeg det skli for mye ut, er jeg redd det blir en alt for stor vektøkning på meg. Orker ikke slite med 30 kg ekstra etter fødsel.. Har en venninne som gjorde akkurat det, og det sliter hun fremdeles med..
Skal til Roma i helgen, og italienerne er vel ikke akkurat kjent for lavkarbo kostshold. Skal i alle fall unne meg både pizza, pasta og gellato, så får jeg heller være litt flink de siste par ukene frem til jul. Julaften og 1. dag er kosedager, men så er det på lavkarbo igjen..
Planen er å få i meg litt frukt og kanskje yoghurt på morgenkvisten, og holde meg til vanlig lavkarbo resten av dagen. Bare unngå ketosen, så tror jeg det er veldig bra for barnet å ikke bli foret på for mye karbo. Har absolutt ikke lyst til å sette til verden et sukkerbarn..
bigmum sa for siden:
Belseblubb, jeg la på meg 30 kg i forrige svangerskap,(15 kg var bare vann i kroppen, de forsvant etter 3 dager!!) hadde store planer om å være SÅÅ sprek denne gangen, og bare spise sunt.... Jau jau. Det varte vel i ca 4 dager.... Ikke så greit når man legger sigaretten på hylla heller, kjenner jo at jeg blir litt rastløs på en måte. Meeeen, et nytt år og nye muligheter, SNART! ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.