< Tilbake til oversikten

Ååå, jippii

CocoNut sa for siden:

Nå er jeg glad altså, jeg har gått ned 2 kg på 4 dager, etter å ha hatt treg vektnedgang de siste 3 ukene!!!!Vet det ikke er veiedag, men jeg kunne ikke vente. Fikk tips av en av instruktørene ved treningsenteret jeg går på, å begynne og ta UDO'S choice for det skulle ha stor effekt på vektnedgang når man var på lavkarbokost, og det gjorde jeg på onsdag, allerede dagen etter løsnet det, og da jeg gikk på vekten idag morges stoppet den på 81,3 kg, forrige veing stoppet den på 83, 2 kg. Trodde ikke mine egne øyne:eek:, så nå er jeg kjempeglad altså!!

Noen andre som har erfaring med UDO'S choice?

senorita sa for siden:

Jeg fikk den anbefalt av min kostholdsveileder så jeg kjøpte den igår.. Ikke fått testet enda men høres bra ut dette ja :D :D

Grattis!! :)

CocoNut sa for siden:

Tusen takk for det:D, har hørt andre på teningssenteret som har opplevd det samme, men jeg tenkte det sikkert bare er flaks for dem, men søren meg au så funker det altså, at jeg ikke begyndte med det før......ja ja. Smaken er jo bare helt pyton men jeg dytter de 2 spiseskjeene i meg hver ende dag, og ikke skal jeg slutte med det heller.:)

senorita sa for siden:

Ja jeg har ikke smakt på det enda, er litt redd jeg ikke takler smaken men.. det skal jo være sååååå bra for alt mulig så da må jeg vel bare hehe :P

CocoNut sa for siden:

Jeg tar det sammen med drikke, klarer det ikke uten. Fikk råd om å blande det i en smoothie så jeg ikke skulle kjenne smaken, men det funka ikke, da er det bedre og bare ta en skje og svelge det ned med drikke rett etterpå. Du må bare se å få det i deg Senorita he he, for helsegevinsten er stor. Men jeg er førnøyd bare det sees på vekta jeg hihi, så blir jo alt annet en bonus;)

Tropika sa for siden:

Ke? Ka e d for noe?

Nyfrelst sa for siden:

Grattis da, så herlig :) Med tanke på smaken så mener jeg da å ha sett det i kapselform også? Er det omega 3 i det, forresten? Jeg kunne godt tenkt meg til å begynne å ta det, men gidder ikke hvis jeg må kjøpe omega 3-tilskudd i tillegg...

snartslank? sa for siden:

må man ta det sammen med mat? jeg tenker sånn på om man blir kvalm og uvel om man tar det på morran ...

nellie sa for siden:

Bruker Udo`s choise her:) Hjelper ikke noe på vektnedgangen akkurat, men:p

Vibeke-67 sa for siden:

Så kjekt å lese! Jeg har Udos i kjøleskapet - MÅ bli flinkere til å ta det

nellie sa for siden:

Ja, det er Omega-3 i den:) Hvis du har lyst på en skikkelig god kilde til omega-3, skal fiskeolje eller selolje være et bedre alternativ.

Timiane sa for siden:

Hva er det? fås det kjøpt på helsekost?

senorita sa for siden:

Smakte på den nå... smakte ikke godt, men bedre enn tran.. Syns den smakte litt frøaktig hehe :) Ble et stort glass vann etterpå og middag, så var smaken borte.. :)

CocoNut sa for siden:

Den inneholder omega-3, omega 6 og omega-9, så der får du full pakke

Timiane sa for siden:

Åja. kanskje jeg skal begynne med det. Spiser mye fisk så jeg har ikke tatt noe tilskudd.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.