Har gått på ketolysekuren en stund og trives i grunn godt med det, men nå vurderer jeg litt mer karbohydrater.... Vet å si dette nesten er som å banne i kjærka, men nå skal jeg fortelle hvorfor.
Trener masse, sånn ca 5-10t uka. Det går veldig fint, men føler ikke jeg får no progresjon i treningen. At jeg på en måte står å stamper på samme plass. Det blir fort tomt og jeg klarer ikke å yte maksimalt.
Så her til spørsmåla: Hvor mange gram kh kan jeg spise om dagen uten å minke på fettet?
Har noen noen tips til trening som funker så jeg ikke trenger å spise flere karber?
Trives veldig godt på ketolysekuren, så har overhode ingen planer om å konvertere til "vanlig" kosthold, bare øke litt i forhold til de 15g karber som spises i dag.
Så hvor mange g karber kan jeg spise i løpet av en dag og fortsatt kalle kostholdet mitt lavkarbo? Hvor går grensen?
Det var et dumt utrykk, enig med deg der:(
Men takk for svarene:) Har ikke boka selv, for den er det vist noen som har lånt, men skal få sjekka det opp skikkelig når jeg får den tilbake:)
Hmmm, vektnedgangen er ikke bra om dagen. Kansje det blir dumt å øke på karbene da?
Det høres ut som en plan:)
Begynte på easylife i september og gikk ned 13kg først på pulver siden en blandig av pulver og lavkarbo. La om til ketolyse for ca 3uker siden og etter det har jeg vel gått ned 300g eller no sånt:P
Tusen takk:)
Er Veeeldig glad for hvert gram som blir borte:) Er vel det at jeg har vært litt "bortskjemt" med rask vektnedgang tidligere i høst og blir litt bekymret på om jeg kansje spiser feil eller har tulla det til på en eller annen måte de siste ukene. Den innarbeidede "fettfryken" sitter kansje fortsatt i meg, men kjenner jo på humøret, magen og energinivået at kroppen har godt av dette:)
Gratulerer selv med fantastisk vektnedgang:D
Absolutt:) Så prøve å øke karboinnholdet forsiktig fremover, så får en håpe det løsner på trening også:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.