Da er det ca 1 år siden jeg var her sist og mye har skjedd på den tiden. Nå starter jeg opp igjen har lagt alt til rette for at dette skal gå bra.
Lurer litt på en ting da. Sist gang jeg drev med dette hadde jeg en nettside som jeg la inn alt jeg spiste og fikk det regnet om til hvor mange gram jeg hadde av hvert. Noen som husker en slik side?
know the feeling :) gikk ned 15 kg i fjor og så sprakk jeg og i hele år har jeg lagt på meg igjen.. og nå er jeg tilbake på lavkarbo og føler meg helt fantastisk :)
Da her det snart gått 1 uke på ketolysekuren og det går ganske bra. Koser meg med masse god mat og da jeg baker brødet på bakmix-boksen går det litt lettere.
Lurer litt på hva slags erfaringer dere har med atkinsbarene og mørk sjokolade fra sukkerfritt. Har selv spist litt av dette og det hjelper med å holde meg litt "flytende" når trangen melder seg. Er flink til å sjekke med ketostix, men det har ikke gitt noe utslag. Lurer derfor på om det er greit å "nible" på disse innimellom så lenge stixen ikke viser noe forandring??
Veiedag for meg i morgen. Skal bli spennende....:D
Jeg har også nylig "kommet tilbake" - starta lavkarbo for 2 uker siden. Formen er på topp og jeg koser meg med maten. Har ikke våget å spise noen Atkins-barer eller noe i den duren, jeg. Det er vel individuelt hvordan dette kan slå ut i forhold til opplegget ellers.
:)
Takker og velkomen tilbake du også bibi.
Jeg får se i morgen om det har hatt noen betydning. Prøver å holde det til helgene da. Koste meg med litt gele i sted med krem. Deilig.
Ellers kommer stort sett alle karber fra grønnsaker og brødet jeg baker.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.