< Tilbake til oversikten

Buhu ikke mer Ketolyse

torgn sa for siden:

Var hos legen. Målte 8 i kolesterol. Legen mente dog at det ikke skyltes dietten, men arvelig. Fikk bekjed om å droppe Ketolyse for 3 måneder for å se om kuren har påvirket kolesterolet. Uansett så må jeg finne på noe i mellomtiden. Samtidig så er jo ikke ketolyse noe varig løsning. Nå er spørsmålet hva skal jeg begynne med for å , om ikke annet holde vekta gjerne gå ned litt til, kom litt brått på. Fikk ikke tid til å se på andre kostfilosofier. Jeg er i utgangspunktet ikke for hyppen på å måle og maten mer enn jeg må..

mam sa for siden:

Hva med Fedon? Moderat lavkarbo. Det har vært snakket mye om kolesterol her i det siste. Les denne tråden: forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=38445

Siden legen din mener det kan være arvelig, og ikke er motstander av lavkarbo, så ville jeg ha tatt det opp med han igjen, og også sjekke hvordan det "gode" kolesterolet er i forhold til det "onde" kolesterolet.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.