Nå går det jo mot jul, og for cirka en og en halv måned siden begynte jeg å trene på 3T. Blir litt hekta på det med kalorier (sånn hekta på en bra måte, ikke besatt eller noe sånt), da jeg er en matteelsker og koser meg med nummer og slikt. Har derfor tenkt å ønske meg pulsklokke til jul, og jeg så litt på denne. Den viser pulssone og kalorier brent, og bortsett fra det føler jeg ikke at jeg trenger noen andre funksjoner - er ikke akkurat det man kan kalle treningsfrik. :lol:
I alle fall, det jeg lurte på er om noen av dere har pulsklokke - og hvilken modell, isåfall? Erfaringer (liker/likte dere den, pris, funksjoner...)? Fortell om det dere mener kan være nyttig å vite. :ja:
Fant ikke noen annen tråd på forumet her, så tenkte vi kunne samle eventuelle meninger her - for future reference. ;)
Jeg har en helt enkel polarmodell. Er så gammel, så den er sikkert ikke i salg lenger.
Synes den ser enkel og fin ut den du har der:) Trenger ikke så mye hokuspokus.
Jeg har en Polar RS200 (fins ikke mer, men har samme funksjoner som en Polar RS300X) bortsett fra ett eller annet med GPS :p
Jeg er veldig fornøyd, og opplever at treningsmessig var pulsklokke en like god investering som gode joggesko, fordi den fungerer så motiverende. Dersom du er av typen som liker matematikk, lister, statistikker og tabeller ( det er jeg) tror jeg du vil oppleve det samme. Det kan være verdt å betale for et par ekstra funksjoner bare for å få flere tall å se på :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.