< Tilbake til oversikten

Har et dilemma ang i kveld..

Fofa sa for siden:

Jeg har brukt ca 3-4 uker på å komme inn i ketolysedietten nå, pga diverse personlige ting, og sykdom... Kroppen gikk inn i en ufrivillig sparemodus, og dermed la jeg til og med på meg et par kilo. Jeg er nå endelig tilbake på rett kjør. Kroppen begynner å føles mindre oppblåst, og jeg er veldig glad for det. Har ikke sjekka vekta så hyppig som vanlig i det siste, da jeg har kjent på kroppen at jeg ikke har hatt noe nedgang. Men jeg veide meg i går, og da hadde jeg gått ned ca 0,5 kg. Ikke store greiene, men dog rette veien!!

"Problemet" mitt nå er at jeg er invitert i en bursdag i kveld... Jeg vet at dersom jeg drar dit, så kommer jeg til å skeie ut.. Tar nok ikke helt av(som i gamle dager)men det blir garantert mer karber enn om jeg hadde blitt hjemme. Spesielt er det lett å gå på en smell, og ta seg en Baileys..og sikkert endel annen alkohol... Og, blir det for mye av den slags, så vet jeg at veien til høykarbo er kort..

Når det er sagt, så trenger jeg nok å komme meg litt ut også..være litt sosial... Men, er det verdt det?? I og med at jeg har brukt så lang tid på å komme skikkelig igang med ketolysen igjen??

Har tenkt på å dra dit, men ikke drikke alkohol...men, jeg kjenner meg selv, og vennene mine såpass godt, at det blir nok vanskelig å gjennomføre..hmm. Men dog er nok kanskje det beste alternativ pr i dag..:confused:

Hva gjør jeg??

Kitt sa for siden:

Kjære, la ketose være ketose og ta deg en skikkelig kveld der alt du tenker på er å kose deg glugg!!!:klem:

Slanke deg kan du gjøre på mandag, du kan jo dette nå!;)

Bøtt sa for siden:

Enig med Kitt....kos deg ikveld ikke tenk på dette med maten det er bare en kveld, i morgen igjen er du i gang vettu ,du trenger å komme deg ut å kose deg!!
Håper du får en fin kveld:dulte:

Fofa sa for siden:

Snakka akkurat med ei venninne på tlf, og da bestemte jeg meg for å dra, men at jeg ikke skal drikke...hehe..så leser jeg svar fra dere to, og tenker i grunn at dere har rett... Det eneste er at jeg er redd det skal ta lang tid for meg å komme inn i ketose igjen... Ikke fordi jeg spiser feil, men fordi kroppen min har oppført seg noe merkelig i det siste.

Jeg VET jo at dersom jeg skeier ut i dag, så blir det kun med i dag...:rolleyes: I morgen er det tilbake til lav karbo igjen..

arkine sa for siden:

kos deg ,,livet er også til for å leves ,ikke bare sitte hjemme å slanke seg

Kitt sa for siden:

Kanskje kroppen din trenger en høykarbo- boost, en Skaldemansk sommer, rett og slett en bekreftelse på at det slett ikke er noen hungersnød på gang!:D

Ønsker deg en utrolige herlig kveld!:klem:

Bøtt sa for siden:

Hei Fofa ,hvordan gikk det med deg i helga?
Jeg starter på ny giv idag etter en saftig og kraftig sprekk fredag ,lørdag og søndag:D
Så hvis du er med så kan vi jo starte på ny runde i sammen:klem:
Har slitt med å få i meg mat den siste tiden jeg også men nå må jeg nesten bare ta et tak å tvinge i meg mat fordi om jeg ikke har lyst på.Er vel litt sånn du har hatt det også.
Så gi beskjed så kan vi støtte hverandre på vei:)

Fofa sa for siden:

MER ENN GJERNE, Butten!!!!!!:)
Jeg vet at det er lettere når man har noen å støtte seg til!!
Takk:):):)

Joda, jeg dro på festen, og spiste av det som ble satt på bordet.. Så, joda, det ble nok en sprekk, ja..
Men men. i dag er det mandag, og en ny start! Kjenner at jeg er sulten nå...har hørt det er en av "bivirkningene" etter å ha spist mye karbo.. Vanligvis er jeg nesten aldri sulten i ketose.
Så, nå skal jeg lage meg en god frokost.

Lykke til, Butten!!! Dette skal vi klare sammen;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.