Vi har fortsatt et par dager igjen av november, men tenkte jeg kunne legge ut denne slik at folk får litt tid på seg til å tenke ut mål, i og med at dette er selveste julemåneden! :D Regner selv med at jeg ikke kommer til å rekke å trene så mye, da jeg skal til utlandet på juleshopping, pluss at det er lillejulaften, julaften, mellomjulslunsjer... ja, det skjer ihvertfall en del. ;)
Høh. Jeg kommer grundig til kort i november ser jeg - begynte så bra, men hvor i all verden har dagene blitt av!?
Men i det siste har jeg begynt å gå med skritt-teller og tenker jeg skal gå for skritt-antall i desember istedet for treningsminutter. :ja:
Så... 200.000 skritt, det tilsvarer ca. 6500 skritt om dagen. Jada, jeg vet anbefalingene ligger på min 10.000 skritt om dagen, men jeg ligger ikke helt der gitt... :o Så får jeg heller øke på i januar om jeg ser det går glatt. :D
Jeg skal gjøre ferdig level 1 (2 dager igjen) i 30 day shred med Jillian, og jeg skal gjøre level 2 og 3 helst hver dag. Når jeg er "shredded" skal jeg fortsette level 3 annenhver dag til over jul. Ambisiøst? For meg er dette iallefall et kjempeløft.
Var på jobb i fire og en halv timer etter skolen, så da tar jeg en time for det, pluss at jeg gikk hjem i full fart. Det er vel kanskje den positive siden til at det er så kaldt - blir skikkelig power-walk ut av det! :lol:
Denne måneden vil jeg være med! Ankelen er bedre, og jeg er ved godt mot! Jeg setter et foreløpig mål på 1000 min, og tror jeg skal klare det fint. Skal jobbe en del denne måneden, så blir også en del "skjult trening", siden butikken er på 3000 kvm, og det er mye gåing fra kunde til kunde. Enkelte dager i fjor hadde jeg opptil 20000 skritt i løpet av en vanlig dag!
Jeg prøver å følge jillians 30 day shred jeg da, og er på dag 3 på level 1 i dag :) det går ganske greit egentlig, men tror jeg må ha noen tyngre vekter.. vi får se :)
Eg skal sette eit skikkeleg pyse-mål for desember.
Mitt mål er rett og slett å forflytte legemet mot treningssenteret, logge inn, gjere øvingane mine og logge ut igjen. Mitt mål er å gjere dette minst to (2) gongar i løpet av månaden.
Hmm... Jeg og vil være med! MEN, sitter strandet med brukket fot. Har dere tips til øvelser jeg kan gjøre? :) Tenkte jeg skulle få sambo til å kjøpe rockering til armene på helsebutikken. Har allerede kjøpt vanlig rockering, men klarer jo ikke å bøye foten, så den kan jeg ikke bruke... :(
Driver på med level 2 på 30dayshred med Jillian. Måtte ta to dager fri i helga, helt håpløst på level 2 om en ikke er frisk. Men mandag, tirsdag og i dag er gjennomført med god innsats. Litt synd det ikke blir så mange minutter ut av dette.
Er ikke en økt på 25 minutter da? Det blir jo 750 minutter i løpet av 30 dager det da! Hvis man får til en tur i blant i tillegg, så blir det mye det! :)
Lonka meg igjennom mine minutter med Jillian level 2 i går. Innimellom nysinga, akutt forkjølt, ble det ikke rare innsatsen. Helt frisk i dag, men i dag blir det ikke noe trening. Har fått langveisbesøk + at jeg skal stikke av fra dem for å være en stund på julebord i kveld. Skal legge inn maks i morgen.
Jillian er jaggu hard nok. Får holde med den dama så lenge, kan ikke fordra å gå tur kjeeeedeeeeliiiiig
Her har det gått rett vest med trimming siste uka....
Så jeg når ikke målet i desember.
Men jeg er nesten ferdig med julevasken,julepynting og juleshoppingen da :D
2 x 15 min rask gange til og fra buss med tung bag.
30 min oppvarming
60 min kamp, men raske bytter (1 min på banen og 1 min av), altså høyintensitet i hvert intervall.
520/1000, og vi er ikke halvveis i måneden engang! :)
Gir meg en time for de syv timene på jobb i dag. Var nesten litt småløping, etter stressa osloborgere som begynner å få dårlig tid med julegavene. Var så sliten når klokka slo 18, at jeg måtte sette meg ned på pauserommet før jeg dro hjem! :P
Med... teller på fingrene ...fem dager i London, har det blitt myyye gåing. Beina er også vonde (men om det er kun på grunn av gåingen vet jeg ikke), så da tar jeg det som et tegn på at det teller som litt trim.
Tar derfor med fire timer av - sikkert - bortimot 20 timer gåing (:eek:)!
Ble syk bittelille julaften, og har vært ganske skrall siden. Så har ikke blitt så mye aktivitet. Men det må man jo bare tåle når man er i dårlig form. Har i allefall gått to timeslange turer med mamma, så det er jo noe! :)
780/1000 minutter
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.