< Tilbake til oversikten

Desembertreningsutfordringen - 2010

Julie sa for siden:

Vi har fortsatt et par dager igjen av november, men tenkte jeg kunne legge ut denne slik at folk får litt tid på seg til å tenke ut mål, i og med at dette er selveste julemåneden! :D Regner selv med at jeg ikke kommer til å rekke å trene så mye, da jeg skal til utlandet på juleshopping, pluss at det er lillejulaften, julaften, mellomjulslunsjer... ja, det skjer ihvertfall en del. ;)

Satser derfor på 800 minutter!

0/800 minutter

Gerd sa for siden:

I'm in :D

Tar 800 minutter som mål jeg også. Blir det mer, så får det bli bonus ;)

TrillTrall sa for siden:

Høh. Jeg kommer grundig til kort i november ser jeg - begynte så bra, men hvor i all verden har dagene blitt av!?

Men i det siste har jeg begynt å gå med skritt-teller og tenker jeg skal gå for skritt-antall i desember istedet for treningsminutter. :ja:

Så... 200.000 skritt, det tilsvarer ca. 6500 skritt om dagen. Jada, jeg vet anbefalingene ligger på min 10.000 skritt om dagen, men jeg ligger ikke helt der gitt... :o Så får jeg heller øke på i januar om jeg ser det går glatt. :D

Spich sa for siden:

Jeg vil gjerne hive meg på denne jeg og, første gangen :)
Jeg tror jeg satser på 700 minutter, så får vi se hvordan det går :)

grotingeling sa for siden:

For november har jeg bommet skikkelig på målet, og går dermed for et mer realistisk mål i desember; 700 minutter

Jarrasann sa for siden:

Plass til menn her...?

Isåfall går jeg for 1500.

Flott initiativ!

Julie sa for siden:

Fint å se at folk kaster seg på med liv og lyst - vi er så spreke, så! :visemuskl :lol:

Skippy sa for siden:

Jeg skal gjøre ferdig level 1 (2 dager igjen) i 30 day shred med Jillian, og jeg skal gjøre level 2 og 3 helst hver dag. Når jeg er "shredded" skal jeg fortsette level 3 annenhver dag til over jul. Ambisiøst? For meg er dette iallefall et kjempeløft.

kirami sa for siden:

Slenger meg med her og satser på 1000minutter:D

aslaug sa for siden:

Jeg satser på 1000 min i desember,alt over det er bonus!!:D:D

Gerd sa for siden:

Zumba Live- 55 min
Rockering-10 min[i][/i]

:D

Julie sa for siden:

Var på jobb i fire og en halv timer etter skolen, så da tar jeg en time for det, pluss at jeg gikk hjem i full fart. Det er vel kanskje den positive siden til at det er så kaldt - blir skikkelig power-walk ut av det! :lol:

70/800 minutter

Kamilla sa for siden:

Denne måneden vil jeg være med! Ankelen er bedre, og jeg er ved godt mot! Jeg setter et foreløpig mål på 1000 min, og tror jeg skal klare det fint. Skal jobbe en del denne måneden, så blir også en del "skjult trening", siden butikken er på 3000 kvm, og det er mye gåing fra kunde til kunde. Enkelte dager i fjor hadde jeg opptil 20000 skritt i løpet av en vanlig dag!

I dag har jeg vært på innebandytrening: 90/1000.

kirami sa for siden:

Spinning 30min, styrke 30min:)

60/1000

aslaug sa for siden:

1 time på sats i går 60/1000:D

Kamilla sa for siden:

60 min styrke gruppetrening med fokus på skuldre og rygg

150/1000

Daurama sa for siden:

Jeg prøver å følge jillians 30 day shred jeg da, og er på dag 3 på level 1 i dag :) det går ganske greit egentlig, men tror jeg må ha noen tyngre vekter.. vi får se :)

Zillah sa for siden:

Eg skal sette eit skikkeleg pyse-mål for desember.
Mitt mål er rett og slett å forflytte legemet mot treningssenteret, logge inn, gjere øvingane mine og logge ut igjen. Mitt mål er å gjere dette minst to (2) gongar i løpet av månaden.

aslaug sa for siden:

1 time på sats i dag; 120/1000:D

kirami sa for siden:

60min stepp og 30min pilates:)

150/1000

Julie sa for siden:

En lynrask runde med styrke og kondis. Var nok tydelig for de andre på senteret at det var en sliten tenåring som gledet seg til helg, ja! :lol:

140/800 minutter

Kamilla sa for siden:

Gir meg selv 30 min for mine 4 timer på jobb i dag. Ble mye vareoppakking, i og med at julen nærmer seg. Er helt dø i armene.

180/1000

ekenna sa for siden:

Hmm... Jeg og vil være med! MEN, sitter strandet med brukket fot. Har dere tips til øvelser jeg kan gjøre? :) Tenkte jeg skulle få sambo til å kjøpe rockering til armene på helsebutikken. Har allerede kjøpt vanlig rockering, men klarer jo ikke å bøye foten, så den kan jeg ikke bruke... :(

Kamilla sa for siden:

40 min styrke etter idrettsmassasje i dag. 220/1000 min! :D Dette går jo helt strålende!

Julie sa for siden:

Ble visst førti minutter kondis og tretti minutter styrke på 3T i dag óg. :)

210/800 minutter

Gerd sa for siden:

Zumba Cardio Party- 50 min
Rockering- 10min

aslaug sa for siden:

2 timers tur i dg; 240/1000:D

kirami sa for siden:

En time svømming:)

210/1000

Kamilla sa for siden:

Gruppetrening i styrkesirkel i 60 min med 15 min oppvarming først.

295/1000

Julie sa for siden:

70 minutter på 3T. :)

280/800 minutter

kirami sa for siden:

60 min styrke og cardio:)

270/1000

aslaug sa for siden:

70 min spinning; 310/1000:D

Gerd sa for siden:

Zumba Sculpt & Tone- 45 min
Rockering-10 min[i][/i]

Kamilla sa for siden:

60 min styrketrening med veiledning.

355/1000

kirami sa for siden:

60min styrke bein :)

330/1000

aslaug sa for siden:

70 min spinning i dag også; 380/1000:D

Julie sa for siden:

Tar med en time fra jobben i dag. :smile:

340/800 minutter

Skippy sa for siden:

Driver på med level 2 på 30dayshred med Jillian. Måtte ta to dager fri i helga, helt håpløst på level 2 om en ikke er frisk. Men mandag, tirsdag og i dag er gjennomført med god innsats. Litt synd det ikke blir så mange minutter ut av dette.

Julie sa for siden:

Er jo trening likevel da - hva med å telle antall økter istedenfor minutter?

Har uansett hørt at de rundene er ganske tøffe! :visemuskl

Kamilla sa for siden:

Er ikke en økt på 25 minutter da? Det blir jo 750 minutter i løpet av 30 dager det da! Hvis man får til en tur i blant i tillegg, så blir det mye det! :)

Kamilla sa for siden:

45 min rask gange fra Blindern til Stortorvet. 400/1000

kirami sa for siden:

Styrke rygg og skuldre :)

390/1000

Skippy sa for siden:

Lonka meg igjennom mine minutter med Jillian level 2 i går. Innimellom nysinga, akutt forkjølt, ble det ikke rare innsatsen. Helt frisk i dag, men i dag blir det ikke noe trening. Har fått langveisbesøk + at jeg skal stikke av fra dem for å være en stund på julebord i kveld. Skal legge inn maks i morgen.
Jillian er jaggu hard nok. Får holde med den dama så lenge, kan ikke fordra å gå tur kjeeeedeeeeliiiiig

aslaug sa for siden:

70 min spinning i dag ; 450/1000:D

Julie sa for siden:

70 minutter på trening, pluss 15 minutter for gåturen hjem i snøværet. :p

425/800 minutter

kirami sa for siden:

Styrke biseps, triseps og bryst:) 90min:)

480/1000

aslaug sa for siden:

100 min ellipse i dag ; 550/1000:D

Gerd sa for siden:

Her har det gått rett vest med trimming siste uka....
Så jeg når ikke målet i desember.
Men jeg er nesten ferdig med julevasken,julepynting og juleshoppingen da :D

Julie sa for siden:

Gikk først inn til byen, og så ble det 80 minutter på 3T. :)

525/800 minutter

Kamilla sa for siden:

2 x 15 min rask gange til og fra buss med tung bag.
30 min oppvarming
60 min kamp, men raske bytter (1 min på banen og 1 min av), altså høyintensitet i hvert intervall.

520/1000, og vi er ikke halvveis i måneden engang! :)

aslaug sa for siden:

80 min tur i dag ; 630/1000:D

grotingeling sa for siden:

Onsdag 8/12: 60 min styrketrening
Fredag 10/12: 40 min power walk
Lørdag 11/12: 60 min styketrening

250/700

aslaug sa for siden:

90 min spinning i dag ; 720/1000:D

Julie sa for siden:

Du er helt rå, du!

Stjeler noen av minuttene dine :p :uskyldig:

Kamilla sa for siden:

2 timer husarbeid, som gjorde at svetten rant som bare det! Vil gi meg selv 30 min for dette, for nå er jeg skikkelig sliten.

550/1000

Julie sa for siden:

Har blitt cirka 45 minutter med diverse trening denne uken. ;)

570/800 minutter

Regner også med at det blir en del gåing i London, så da skal jeg snike meg til å ta med de minuttene óg. :p

Ønsker ihvertfall resten av dere lykke til videre med treninga - neste gang jeg stikker innom blir på søndag! :)

Kamilla sa for siden:

20 min kardio og 30 min styrke.

600/1000 min

aslaug sa for siden:

Ja, spinning er blitt min nye greie! Utfordrer meg skikkelig, fryktelig vondt når det står på som verst, men deilig etterpå.:)

aslaug sa for siden:

40 min ellipse i går ; 760/1000:D

Kamilla sa for siden:

Gir meg en time for de syv timene på jobb i dag. Var nesten litt småløping, etter stressa osloborgere som begynner å få dårlig tid med julegavene. Var så sliten når klokka slo 18, at jeg måtte sette meg ned på pauserommet før jeg dro hjem! :P

aslaug sa for siden:

60 min tur i går og 120 min i dag ; 940/1000:D

Julie sa for siden:

Med... teller på fingrene ...fem dager i London, har det blitt myyye gåing. Beina er også vonde (men om det er kun på grunn av gåingen vet jeg ikke), så da tar jeg det som et tegn på at det teller som litt trim.

Tar derfor med fire timer av - sikkert - bortimot 20 timer gåing (:eek:)!

810/800 minutter

Kamilla sa for siden:

Ble syk bittelille julaften, og har vært ganske skrall siden. Så har ikke blitt så mye aktivitet. Men det må man jo bare tåle når man er i dårlig form. Har i allefall gått to timeslange turer med mamma, så det er jo noe! :)

780/1000 minutter

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.