Hei :)
Har gått ned ca 40 kg de siste 9 mnd.. veide forrige uke ca 75 kg og følger med på vekta to ganger i uken, og det har gått jevnt og trutt siste 3 mnd med ca 600 gram ned i uken. så denne uken har jeg plutselig gått ned 3.2 kg, og det begynte å bekymre meg litt, gjør jo ingenting anderledes.. har noen opplevd dette? nå veier jeg da ca 72 og vil jo ned til rundt 65, men vil jo ha en sunn vektnedgang.. noen tips? :)
Husker det samme skjedde med meg for noen år siden. Streva meg ned 20 kilo også brått så slapp det i ett forrykende tempo, før det stabiliserte seg helt igjen. Ikke noe å bekymre seg over, med mindre det fortsetter i lang tid da:)
Hei igjen.
Nå er jeg bare kjempeforvirra.. Jeg gikk jo plutselig med så mye, så nå har jeg jaggu meg gått opp 1,5 kg på to uker, på nøyaktig samme kost som jeg har gått på hele veien, altså ketogen kost (mindre enn 20 g om dagen..) Hva skjer? Noen som har opplevd lignende? Har jo gjort dette i 10 mnd nå og gjør jo ingenting anderledes.. Ikke spist mye salt, ikke mensen og ikke andre ting som gir vann i kroppen.. Merkelig.. :/
ikke begymre deg , det kan være stress , det kan være vann som ikke slipper enda
kroppen er bare laga sånn ,å siden du har holdt på en stund , så begynner kroppen å tviholde på vekta
mål deg istedet
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.