< Tilbake til oversikten

Endeleg under 100kg :D :D

Gange sa for siden:

Starta såvidt i påsken tidlegare i år, var da på 117-118kg, fann ut at det var på tide å gjer noko.

Med god innsats og mykje læring, (men dårleg under sumarferien..) så har eg endeleg nådd det største målet mitt!

Veg nå under 100kg, var på 102 for 2 uker sidan, bestemte meg for å ikkje måle meg 2 uker på rad, for å overraska meg sjølv.

Målte meg nettopp, 99,6kg :D

:D:D:D:D:D:D:D

Gerd sa for siden:

Gratulerer :heia:

Flink du er :D

Tropika sa for siden:

Så fantastisk!

kennygirl sa for siden:

Du er kjempeflink!!! Gratulerer så mye :) Husker selv den deilige følelsen det var å komme under 100 kg.... Fantastisk!!!

Nannah sa for siden:

Gratulerer med flott resultat! :heia:

Ivett sa for siden:

Gratulerer!! :D

92modell sa for siden:

Gratulerer ;D bra jobba!

Heaven sa for siden:

Flinke flinke flinke du!
vi er himla like ser jeg, jilt å finne en med samme utgangspunkt! Veide selv 117.7 28.mai da jeg startet min vei ned.
Er fortsatt ikke under 100, men venter i spenning. For 2 uker siden: 100.2, for 1 uke siden: 103.2 (av en eller anna forbanna grunn, står om det i journalen min)

Men jeg gleder meg med deg, det må være FANTASTISK HERLIG MEGADEILIG GIGA BRA følelse!!! Du har vært kjempeflink!!!!

Timiane sa for siden:

Gratulerer kjempemye. Var der selv for noen uker siden. Helt fantastisk:heia:Lykke til videre.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.