Kanutten sa for siden:
Det slo meg da jeg ble innlagt på sykehuset grunnet smerter og lammelse. Jeg går på lavkarbo og var omtrent i ketose. De tok mange blodprøver av meg flere ganger om dag. Blodtrykket var som en jojo. Fra 220/150 til 120/70 flere ganger hver dag. MEN det er ikke gjort statistikker på lavkarbo/ketose og akutte innleggelser.. Derfor fikk ikke jeg noe svar på hva som feilet meg fordi noen prøver var ok stikk i strid med andre. Det ER faktisk ikke registrert noen statistikk på hvordan skrotten reagerer på ALT ved ketose. Derfor har jeg fått beskjed om å spise vanlig mat, kutte ut alt av medisiner for at kroppen skal komme på "undersøkelsesnivå" igjen; dvs spise vanlig mat. Nettopp for at legen skal finne verdier å forholde seg til. HVER gang de har tatt blodsukkernivå på meg har det jo seff alltid vært fint fint fordi jeg passer på hva jeg spiser! Skal på sykehuset igjen for NY stor blodsjekk og lurer på om jeg skal leve slik som resten av familien frem til da.. DA får jo sykehuset sine statistikker og kanskje de finner en løsning på hva som er gærnt.