< Tilbake til oversikten

Vondt her & der!

Nero sa for siden:

Jeg har nå gått på ketolysekuren i ca 3 måneder - og trives godt med det.

Jeg har aldri hatt problemer med vonde ledd eller muskler, men jammen har det endret seg denne tiden :mad:

Akkurat nå har jeg vondt på oversiden av høyre arm når jeg løfter den opp. Den har nå vært vond (øm) i ca 3 uker.

Jeg har også vondt i venstre hofte og ned venstre fot. Når jeg går og er i bevegelse føles det bra, men så snart jeg sitter eller står - verker det!

I går fikk jeg vondt i venstre kne i enkelte stillinger, det gjør også vondt i kneet når jeg løfter foten (spilte bowling på tirsdag, litt usikker på om det skyldes det?).

Disse vitaminene tar jeg:
Møllers Dobbel Omega 3 med A, D og E-vitamin.
Magnesium
Egen D-vitamin
B-vitamin

Er det noen andre vitaminer for ledd/muskler jeg bør ta i tillegg??

Uff, det er vondt i låret når jeg sitter foran PC-en.........får gå litt rundt på gulvet :liste:

LanoGakkGakk sa for siden:

Det kan kanskje være noe av det du spiser.

Jeg får vondt i ledd av kaffe, pepsi max, og lurer jammen på om jeg får det av kylling også.
Men jeg får det av godteri også da, som heldigvis ikke står på menyen i et lavkarbo kosthold.

Jeg ville også tatt C-vitaminer. De er betennelseshemmende, og kan hjelpe på vonde ledd.

LanoGakkGakk sa for siden:

Ser akkurat at det ligger en reklame banner for dette produktet her i denne tråden

Innhold i Cartiflex:
Aminosukker(Kondroitin), Kollagen, Kalsium, D-vitamin, C-vitamin, Mangan.

Anbefalt for ømme ledd....

Da kan du jo putte på noe Kalsium og Mangan også kanskje?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.