< Tilbake til oversikten

Middags tips fra prior. Noe for deg?

friflex sa for siden:

Den så slett ikke verst ut! Er det gratis eller abbonerer du på denne tjenesten?

lillemy sa for siden:

ja det er det. Husker ikke hvor jeg meldte meg på men se på prior sine sider sider.

Gamla sa for siden:

Tusen takk for tipset Lillemy!

Nille sa for siden:

Det var et flott tips ! :sikle:
Da får jeg ta en Prior uke etter at jeg er ferdig med Karen Barnaby uka mi !! Har satt meg som mål å lage mat fra boka hennes hele denne uka !!

(Karen Barnaby er en canadisk forum venninde av meg som er kokk og har gitt ut en fantastisk flott kokebok som heter "The Low Carb Gourmet". Hun går på Protein Power Dietten selv.....:) )

lillemy sa for siden:

Så ut som en bra side, må sette meg ned å se på den når jeg får tid. Takk for tips til deg og :)

friflex sa for siden:

Hvor ligger denne boka til salgs Nille?

Nille sa for siden:

Linken jeg la inn virka ikke. Gå på www.amazon.co.uk
velg "books" på menylinjen. Velg "book search" og skriv inn Author: Karen Barnaby og title: The Low Carb Gourmet
[font=Trebuchet MS][/font]
...er på tilbud ser jeg. Hvis du bestiller fra amazon.co.uk, tar det fra 9-11 dager før du har boka i postkassa . Det går seinere fra Bokkilden i Norge ! Har brukt Amazon.co.uk i mange år og er veldig fornøyd kunde !

Eller, du kan gå inn og bestille direkte fra restauranten i Canada:

www.fishhousestanleypark.com/books.php

:D

friflex sa for siden:

Takk Nille!

Gode erfaringer med Amazon selv. Brukt dem til og utvide fjellitteraturbiblioteket mitt, og kjøpte også ProteinPower bøkene mine derfra. Alle bøker levert som lovet og uten noe kluss!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.