Fann ut at eg kunne måle litt høgare enn der eg har mlt til nå, og det hjalp
ca 5 cm.
Eg har nok litt eplefasong, og det bekymrar meg litt. Innbillar meg at det kanskje kan bety insuliresistens.
Faktisk har eg heile livet hatt mage som "står litt ut", også før eg fekk ei vekt som var over normalen(les: graviditet og barn).
Jeg har også alltid hatt utstående mage, og har det fortsatt. Den har blitt litt bedre men kan aldri se for meg at den blir noe bedre. Nå måler ikke jeg ved midjen, men ved navlen, hvor magen stikker mest ut, da det er der jeg ønsker å vite om jeg går inn eller ikke. Jeg har ganske innsvingt midje så er nok noen cm smalere der.
Uansett.. magen min har gått inn fra 114cm til 90cm så langt, veldig fornøyd med det :) Gikk ned en del i cm da jeg trente Jillian Michaels, så det kan jeg anbefale :)
Ja, jeg bruker 30 days shred, men nå skal jeg innrømme at det har blitt en stund siden sist. Har hostlastet det ned på nettet ;)
Sjekket målene mine igjen i dag og ser at jeg er nesten innenfor 80cm der hvor midjen er, men er altså mye tykkere rundt magen, og siden det er et problemområde jeg ønsker mindre kommer jeg nok til å fortsette målingen der :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.