Sugarmom sa for siden:
Noen som kan hjelpe?
;)
Sugarmom sa for siden:
Noen som kan hjelpe?
;)
Kitt sa for siden:
Skal vi se:
du må gå inn på Kontrollpanel og inn på Endre signatur.
Så skriver du feks MIN JOURNAL.
Åpner et nytt vindu med journalen din i, kopierer adressen helt opp i hhtp:// vinduet og tar den med til den første siden.
Der markerer du MIN JOURNAL og klikker for å sette inn hyperlinken!
Husk å lagre signaturendringen.
Sånn, da bør det virke!:):)
Sugarmom sa for siden:
Da var det fikset! Fort gjort:) Tusen hjertelig takk for hjelpen ;) Ha en fin kveld!
senorita sa for siden:
oh bildejournal.. jeg elsker bilder ... :D :D VI hadde nesten samme startvekt.. jeg var på 105.2 :) Blir spennende å følge deg!! :)
Sugarmom sa for siden:
Ja det må du vettu :) kjekt å følge med på folk som sliter med omtrent de samme kiloene!
Fin blogg du har :) sniklest blogger en del selv også! Veldig gøy :)
senorita sa for siden:
Hehe :D ja tenkte at jeg blir mer motivert av å blogge.. :D får litt mer press på meg til å ikke sprekke da.. :) Men men :P Du er 4 cm høyere enn meg, så jeg er litt tykkere.. :D Men jeg har gått ned 10,3 kg siden 4.oktober så du skal se det raser av deg også nå :D
Sugarmom sa for siden:
Det er jo kjempebra senorita :) Godt jobbet! håper jeg også klarer noe sånt! drømme
senorita sa for siden:
Bare vent.. på julaften nå så er du også 10 kg lettere :D Fin julegave det :) Stå på! :D
Sugarmom sa for siden:
Ja det hadde vært en fantastisk julegave :D håper,håper
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.