Skal delta på Innendørs sykkelmarathon til søndag. (ca 6 timer inkludert matpause og stretching). Da lurer jeg fært på om noen av dere har noen gode tips til hva jeg kan spise i pausa? Funker dårlig med havregryna som blir servert for meg som følgr ketogen kost:P Blir veldig glad for tips:D:)
Jeg vil tro det å fylle opp fettlagrene (ikke lagre fett på kroppen altså) i god tid før konkurransen vil gjøre underverker. Spis god og fet mat dagen før, og et fett måltid til frokost. Resten tror jeg kroppen din vil ta seg av.
Men jeg er ingen ekspert..... husker derimot at jeg var innom bloggen til en eller annen her inne, og da kom noen med påstander om at man ikke kunne trene på lavkarbo, noe som førte til et grundig svar fra nevnte bloggers kjæreste som drev med utholdenhetsidrett på lavkarbo.... mulig det sto noe lurt der, men jeg kommer som sagt ikke på hvem sin blogg det var.
Jeg husker ærlig talt ikke.... men hvis hu har en gubbe som trener mye utholdenhet, så er det kanskje det. Da er det en diskusjon i kommentarene under ett av innleggene.... men nå husker jeg jo ikke hva innlegget var heller.
jeg har lest masse på bloggen der så jeg husket det tilfeldigvis da :)
visste derimot ikke at det er BitTorrent :O hehe
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.