< Tilbake til oversikten

Hvor mange kalorier

Mellon sa for siden:

Hvor mange kalorier annbefaller man? Har begynt å loggføre maten min på MyLog.no, og ifølge den har jeg kaloriinntak på melloem 1500- 2000 kcal daglig. Jeg ammer og vekta mi tilsier at jeg forbrenner rundt 1800 kcal daglig (gitt at jeg sover helle dagen står det)

Jeg spiser meg met, kan ikke huske sist jeg gikk sulten, men er det en fare at jeg får i meg så lite? Jeg vil jo tro at jeg minst frobrenner 2000 kcal daglig. Prøver nå å øke forbruket, ser at jeg får mye igjen for å bruke en skje cocosa i kaffien- så pøser igjen på med mer fett.

Mitt spørsmål er vel litt om det er skadelig å få i seg for lite kalorier? Kan jeg faktis få bedre resultat med mer kalorier? Vil jo ikke at kroppen skal gå i sparebluss.

Når det kommer til karbohydrater så har jeg satt en grense på 50 gram til dagen, og jeg ligger på alt fra 15 til 45 gram daglig

Mellon sa for siden:

dobbelt

nellie sa for siden:

Tror ikke 1500-2000 er et veldig lavt inntak:) Er verre når det blir ned på 1200-tallet og sånt, over en lengre tid.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.