NinaOp sa for siden:
Er det noen som har kjennskap til ca hvor mye karber det finnes i denne? Jeg googler og googler, men finner ikke ut noe..
NinaOp sa for siden:
Er det noen som har kjennskap til ca hvor mye karber det finnes i denne? Jeg googler og googler, men finner ikke ut noe..
nellie sa for siden:
Vinmonopolet.no er fin for å finne den slags info:)
www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/v_ViewProductDetail-ViewBySKU?sku=257402
NinaOp sa for siden:
Takker for hjelpen..men... 0,6g pr liter med sukker, er ikke det masse? Kan vel ikke unne seg en drink med rom og cola light når man er på ketolyse vil jeg anta?
nellie sa for siden:
0.6 gram pr liter er mye mindre enn det er i de fleste viner. Regner med at du ikke har flere liter med rom til colaen akkurat:p
NinaOp sa for siden:
Hehe, så sant så sant. Da blir det en liten drink!:D
Helene M sa for siden:
Nå eller? :cool:
NinaOp sa for siden:
Jeg VISSTE at noen kom til å plukke opp den der hehehe:p
Nei, man får vente til freddan! Og det er ikke sikkert man tar drinken heller, men greit å vite om man kan hvis det skulle bli slik.
Shooterr sa for siden:
Har selv drukket rom og cola (light) på ketolyse og det går fin-fint det :cool:
jvb sa for siden:
0,6g sukker pr LITER gir 15g sukker på 25 liter. Tror ikke du trenger å ha en liiiiten drink uten å bekymre deg...;)
wevi sa for siden:
mmmm.. rom å cooola.. ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.