< Tilbake til oversikten

Heia Fedon! (God morgen Norge nå)

-marie- sa for siden:

Han står på God morgen Norge og friskmelder Tine MeierSMØR :D:D:D Også har han et glass Cocosa stående på benken, og han disser mais-, solsikke- og soyaolje pga høyt omega 6 innhold!!!

Nå får Ola og Kari Nordmann høre dette også :D:D

streber sa for siden:

stilig!!!:d

nellie sa for siden:

Fedon:love:

Tiki sa for siden:

Såg det jeg også, og veldig fint å få forklart det slik, også ifh til margarintyper....sånn for andre enn "oss" da.

Khb sa for siden:

Åhh! Det skulle eg ha sett! Har fått mange bemerkningar om usunt fett i det siste;)

Men TV 2 tek seg betalt for nett-tv og det gidd eg ikkje.

Fofa sa for siden:

tv2sumo (tv2 nett-tv) reklamerer for at man kan se alt gratis denne uka!! Så du kan jo sjekke det ut:D

Khb sa for siden:

Takk for tipset! Då har eg også sett Fedon:)

Lind sa for siden:

:heia:

Jeg eeeelsker smør. Før, mens man levde på Grethe Roedes meny og hadde et liv uten fett, var det aldri sjokolade og snop jeg savnet mest, men smør.

Det er bare så deilig nå å få lov til å spise Nannas knekkebrød med Bremykt og hvitost uten dårlig samvittighet.

Khb sa for siden:

Ja, eg syns faktisk også fravær av fett i GR var verre å forholde seg til, enn fravær av karbohydrater nå. :p

streber sa for siden:

Det har blitt meg fortalt at jeg stakk av med smørpakken og en skje og satt meg under bord etc å spiste smøret rett fra pakken da jeg var bittelita:eek:Men som voksen smakte jeg ikke smør(var jo så usundt..) før jeg hørte om lavkarbo for et par år siden.

Kanutten sa for siden:

Er den delen som heter olje til matlaging Fedon er med på??

Licota sa for siden:

Hurra. Bare dumt at samboer syns smør spruter så mye når vi steker mat, så han foretrekker margarin. Nekter å høre på hva jeg sier. :p

Nå er det som oftest jeg som lager mat da. :D

knh sa for siden:

hehe... samme sier samboeren min også.. Han synes nesten det blir fyrverkeri på kjøkkenet når jeg steiker egg i smør!! hehe.. men han er heldigvis imot margarin da... men sier jeg kan bruke litt mindre smør :p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.