< Tilbake til oversikten

Lovlige, sterke halspastiller?

Lindaplinda sa for siden:

Finnes det noe annet enn fribol sukkertøy mot vond hals? Har en gigantisk kaktus i halsen, og de vanlige, lovlige sukkertøyene jeg har hjelper ikke... Noen andre forslag?

Er her via mobilen, så det går så utrolig tregt å søke opp andre tråder om dette - derfor har jeg laget ny tråd...

Victory sa for siden:

Om de er helt lovlige vet jeg ikke, men Dent STÆRK, hjelper verfall litt for meg når jeg har vondt i halsen. Særlig den som heter Sterk lakris. Den åpner opp systemet. :)
Innhold pr 100 g:
kabo 97
sukkeralkoholer: 96
Søtning: isomalt, maltitolsirup og sukralose

Dette er inneholde i den som heter salmiakk, men regner med det ikke er så langt unna.

Kitt sa for siden:

Fribol har STERKE halspastiller også, da! Smaker ikke akkurat godt, syns jeg, men halsen min liker dem i hvert fall! Finnes også en litt mildere variant som smaker sitron!:)

Ellers er mye varm drikke lindrende!

God bedring!:klem:

Rin sa for siden:

Det finnes sukkerfri repsils. De er søtet med isomalt, maltodol, sakkarin - jeg vet faktisk ikke hvor "lovlige" disse søtemidlene er, men disse hjelper halsen min når fribol ikke gjør det, og det er ikke akkurat snakk om at jeg spiser mer enn 1 om gangen. :cool:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.