lille_flode sa for siden:
Jeg veier meg ikke, kun måler. MEN hvordan vet dere at dere måler på akkurat samme plassen hver gang? Kjenner jeg har litt trøbbel med å måle, men nekter å gå på vekta da jeg for oppheng som kverker alt av pågangsmot.
Jeg veier meg ikke, kun måler. MEN hvordan vet dere at dere måler på akkurat samme plassen hver gang? Kjenner jeg har litt trøbbel med å måle, men nekter å gå på vekta da jeg for oppheng som kverker alt av pågangsmot.
senorita sa for siden:
Jeg sliter altså.. jeg har gått ned 10,3 kg, buksene faller av meg, men jeg klarer faktisk ikke å måle noe forskjell. ikke på armer, ben, rumpe, pupper, lår.. anything!! jeg får samme talla hver gang.. om jeg måler på samme plass aner ikke jeg. men jeg vet jo at jeg har krympet i både vekt og i fasong, jeg får det bare ikke til med målebånd.. Så jeg måler med buksene mine.. de sitter løsere og løsere og noen faller bare av meg, hehe :P
Zillah sa for siden:
nei vettu, dét er skikkelig vanskelig... tar måla mine med ei klype salt, eg, og prøver å vere tålmodig nok til å sjå skilnad når eg må kjøpe mindre klede, liksom ...
KimPossible sa for siden:
Jeg har samme problem som Senorita, jeg har gått ned 6 kg, og blitt mye slankere, men målebåndet viser det samme tallet som før jeg begynte å gå ned. Men merker jo på klærne at jeg må jo ha minsket i cm også. Jeg vet jeg måler på samme sted på magen hver gang. Snodige greier. :rolleyes:
Altså, nå målte jeg, ingen krymt at all, eller, hva vet jeg, jeg vet jo ikke eksakt hvor jeg måte sist.
MEN, jeg er smalere i ansiktet, der SER jeg, og det har jeg fått kommentar på, så noe må ha hendt, eller?
Nelly sa for siden:
Ja, derfor måler ikke jeg meg i det hele tatt. Ikke bare om man måler på samme plass, men hvor mye luft har man i lungene når man tar mål. Det påvirker spesielt målet under puppene, men også magen fylles opp. Hvor mye luft/avføring man har i magen påvirker magemålet. Dessuten hva slags truse man har på. Og rett og slett om man skal holde magen vanlig, slapp eller trekke litt inn. Mye muskeaktivitet også, som er vanskelig å holde lik hver gang. Men jeg tror etterhvert som man får mye nedgang vil man jo se det fra gang til gang. Men lite å se fra uke til uke.
senorita sa for siden:
Jeg merker det på klær.. og vekt.. Men ikke målbåndet, så det holder for meg.. Jeg vil vel merke det på målbåndet når det har gått lenger tid tenker jeg... håper jeg :P
babydoll sa for siden:
Nei det der får ikke jeg til heller. Midjen og magen (måler på navlen) treffer jeg noenlunde hver gang, men så er det det der med å holde magen inne eller slippe den 'løs' som jeg ikke gjør likt hver gang, og armer og lår bommer jeg tydeligvis alltid på. Men nå har jeg kastet fra meg målebåndet og tar frem gamle bukser istedet. Idag går jeg i ei bukse jeg ikke har fått på meg siden jeg kjøpte den for fem år (!) siden. DIGG at det ikke var 1500 kr rett i søpla. :D
senorita sa for siden:
jeg fikk på meg en bukse i dag som jeg ikke har fått på meg siden jeg gikk ned 15 kg i fjor.. jippi så gøy... de andre buksene mine ramler av meg, så jeg må inn i skapet og lete opp de fra i fjor :P
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.