< Tilbake til oversikten

Fiberhusk, sorbitol eller sucralose?

wevi sa for siden:

Jeg hadde et mareritt av en natt i natt. Sånn i femtida våknet jeg med en vanvittig mageknip! Ble rett og slett litt redd fordi jeg trodde det var noe alvorlig. Etter noen timer gikk det gradvis over, men kjenner enda en form for verk. Det er ikke verre enn at jeg er på jobb. Mens jeg lå der og rullet så funderte jeg på hva det kunne være. Regna med at det var noe jeg hadde spist så jeg gikk gjennom dagens meny. Jeg og gubben spiste samme middag, lakseburger, men han spiste vanlig hamburgerbrød mens jeg spiste grove tekaker. Jeg har prøvd en annen leverandør på fiberhusk, så variabelen her er altså fiberhusken. Men jeg har hatt halsbetennelse en periode, så jeg spiste ganske mye fishermans friend og drops fra apoteket, den Fribol. Heller vel mest mot halstablettene, men er det noen andre som har opplevd mageknip med firbehusk?
Vil helst luke ut hva det var jeg ble så dårlig av..

kamp sa for siden:

Jeg vil ikke tro det er fiberhusk men heller et av søtstoffene.

Kitt sa for siden:

Jeg setter nok også pengene mine på søtstoff, ja! Trodde seriøst jeg skulle dø første gangen jeg overdrev det inntaket!:eek:

sæterjenta sa for siden:

Tipper også på søtstoff...skeiet ut med div sukkerfrie godteri (med ymse søtstoff) i helga selv, og fikk hele natt til søndag og søndagen ødelagt....

senorita sa for siden:

jeg holdt på å daua her om dagen da jeg drakk light julebrus. husker ikke hva som var i den men jeg sprang på do nesten et døgn etterpå ...... var vondt ja :P

wevi sa for siden:

ja da kan man vel konstatere hva som var problemet..

senorita sa for siden:

jeg har aldri blitt dårlig av hverken fribol eller fishermans friend... dem har nok lakserende effekt begge to

Mellon sa for siden:

Vil også tippe sukkeret, har nemelig klart å forspise meg på det selv her de siste dagene, og har hatt syk mageknip i dag, så nå holder jeg meg unna.

wevi sa for siden:

Har også kunnet spist både fishermans og fribol tidligere, men jeg åt nok ganske mye mer enn vanlig fordi halsen sved noe så infernalsk.. ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.