Da har jeg endelig tatt meg sammen. Etter å ha vært på ketolyse i 6 måneder, sklei det litt ut. greit i juli men august var værre. Jeg kan ikke si at jeg har putta i meg alt jeg fant, men noe lavkarbo var det ikke. Har prøvd å starte forrige uke, men det ble ikke noe av. Nå skal jeg holde ut frem til jul - minst. Jeg har i hvert fall 10 kg som skal ned til da.
Skal på vekta på fredag. Orker ikke i morgen, men er klar over at jeg har gått litt opp. :mad:
nå skal det gå :D
Er der jeg også ja. Har hatt "fri" i 1 mnd, men nå er jeg tilbake for fult.
Skal prøve å få gått ned 10 kg til jul, har da en kjole som skal passe. Ikke det at den er så fin og at den skal brukes, men en fin målestokk.
Har bestemt meg for å ha veiedag på tirsdager, tenkte det var greit å gå på ketolyse en uke før første veiing slik at vannet i kroppen skal forsvinne.
Høres kanskje litt teit ut, men føler at etter det så blir nedgangen litt mere reel.
Masse lykke til til deg
Heia! Dere husker jeg da fra sist jeg aktiv her;) jeg startet i januar i år, og har tatt helt av med karbo i vår og sommer, men nå er jeg tilbake!
Startet en tråd i går for oss som starter på ny frisk, heng dere med der, så backer vi hverandre opp! Heter "back in style", laget også måle/veie-tråd i dag;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.