< Tilbake til oversikten

Nycoplus multi

Cherry sa for siden:

Jeg kjøpte en boks med nycoplus multi på apoteket i dag. Jeg glemte av at jeg skulle ha omega3 multivitaminer som jeg bruker til vanlig.

200 tabeletter til 119 kroner, 1 tabelett daglig. Skulle jo holde i lange tider den. MEN, det er ekle ting i den!:p

Skal vi se;

• Talkum!! Hva i all verden?
  • Maisstivelse!:mad:
  • Sukker! :mad:
  • Og hva er maltodekstrin egentlig?

Julie sa for siden:

Bruker de samme, jeg, og selv om den inneholder mye rart, skal jeg nå ta en hver dag til jeg får ketolysetablettene mine. :ja: Kan vel ikke være så mye rart i en slik ussel liten greie... eller? :p

Cherry sa for siden:

Sikkert ikke, hehe, det handler vel mer om prinsippet i det :p. Dessuten tar jeg jo TO stykker fordi ingenting gjøres halvveis her:p

Julie sa for siden:

To? Det skal da bare tas én gang om dangen, skal det ikke?

Cherry sa for siden:

Står 1 tabelett. Jeg føler ikke at det er nok, litt sånn som med zalo, en dråpe er IKKE nok:D

Julie sa for siden:

Spørs vel kanskje hvor mye vann du bruker? Synes det utgjør forskjellen, jeg. :lol:

(Kryper av gårde til køys... :liste:)

TrillTrall sa for siden:

Talkumet er vel for at tablettene ikke skal klistre seg sammen antar jeg. Maltodekstrin er vel søtt og virker regulerende på magen? Minnes fra ørten år tilbake at vi hadde malt i melka til guttungen så han ikke skulle bli hard i magen.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.