Noen av dere som har prøvd kanelkubbe ??? Kjøpte det denne uken, og har spist ett par stk om dagen...men vet ikke om det er noe bra å spise det..
Står jo at det skal øke forbrenningen med inntil 25 %, og senke blodsukkret med inntil 30 %
God er den hvertfall :o www.spisdegslank.no/index.php?name=Innhold1&rettnummer=519
Den inneholder kanel, rapsolje, nyper, gurkemeye, sort pepper, Aceculfam-K ser jeg, men den ser jo nesten ut som en sjokoladekake? Hva er egentlig "fyllstoffet" i den? Nypene? For hvis det er så mye krydder at det blir en kake av bare det så må det jo bli så sterket at det er uspiselig?! Og det søtningsstoffet der holder jeg meg langt unna. Utover det var jo ingrediensene helt greie.
Siden den inneholder Aceculfam-K hadde jeg holdt meg langt unna..
men vist du alikevel velger å spise den ville jeg undersøkt om det er ceylon kanel eller kassia kanel som brukes.
Kassia inneholder mye mer kumarin som er farlig for leveren.
Uff da..Jeg har snart spist opp hele pakka :( Men det er nesten som å spise en bit brownies, men det er jo ikke noe mel i den....men det smaker veldig kanel ja....veldig god til kaffen...hmmm...de sa på lavkarb-butikken at den var veldig sunn.....jaja da har jeg da prøvd :)
De er gode synes jeg - og fjernet en del søtsug. Jeg synes det er vanskelig å spise mange av de. Hm - jeg har jo en pakke igjen i frysen - kanskje jeg skal ta den opp når jeg nå skal kjøre en uke til på spis-deg-slank?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.