Fantastisk!!
Akkurat som jeg skulle skrevet dette selv ;) hehe... Hver gang jeg går på do (det blir ofte med høyt te- og vann-inntak;)) blir jeg stående for å se meg selv i speilet ;) hehe.... og samme om du skriver angående vinduer ;)
Måtte finise litt, for jeg gjør akkurat det samme når jeg er ute å shopper alene, eller bare får muligheten til å speile meg når jeg er ute :)
Går sakte forbi speil for å se hvo smal jeg har blitt.. hehe :o
Wohoo.. HOT MAMA!!:p:D Så utrolig bra at du er fornøyd.. det har du jo all grunn til å være!:D
Når jeg har gått ned 8kg er nok jeg mer fornøyd også.. kan jo fortelle at jeg hadde på samme kjole på fredag som jeg hadde på bursdagen min i sommer - det er egentlig en stroppeløs kjole, men den måtte jeg faktisk ha på stropper nå siden den bare skled ned:cool: Me like!! Så jo med en gang at den satt mye bedre nå, og jeg angrer veldig på at jeg ikke har målt rundt armene mine, for der har jeg gått ned en del:D
Åhh, det er så deilig :D Kjenner meg godt igjen, men tar meg av og til i det når jeg er ute at jeg ungår å se i vindusruter mm. Det blir fort en vane når en i mange år går å unngår sitt eget speilbilde:o
MEn nå derimot, djiiises i den fagre alder 37,5 føler jeg meg som 19 ;) Hele garderoben er byttet ut og jeg føler meg fantastisk bra :D:D:D
Kjenner at jeg fort kan bli en sånn lavkarbopastor :p halleluja:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.