< Tilbake til oversikten

Enkelte dager tar jeg meg selv i å

Helene M sa for siden:

faktisk nyte å speile meg.... Har "bare" gått ned 8 kg og har masse igjen. Men 8 kg mindre vises godt altså:D

Nå når jeg går forbi vinduer så slakker jeg ned farten litt, holder inn magen, ut med stumpen og rett i ryggen. :cool::rolleyes: Sær eller? hahaha!

Før gadd jeg ikke en gang å prøve å rette meg opp:p

knh sa for siden:

Fantastisk!!
Akkurat som jeg skulle skrevet dette selv ;) hehe... Hver gang jeg går på do (det blir ofte med høyt te- og vann-inntak;)) blir jeg stående for å se meg selv i speilet ;) hehe.... og samme om du skriver angående vinduer ;)

Gerd sa for siden:

Syns du er ganske normal jeg :D

Det er snart 3 år siden jeg faktisk oppdaga at jeg hadde kragebein :love:
Og jeg studerer de ennå..... :p:rodme:

Og ja, det er noe annet å gå forbi vinduer nå ;)

senorita sa for siden:

speiler meg hver dag jeg!! har masse igjen men syns det er bare såå kjekt at buksene nesten faller ned og sånn hihi :D

mallilen sa for siden:

Hihi, jeg gjør det samme :p Hender jeg bare måååå stå litt ekstra foran speilet og rett og slett nyte at jeg nå er nærmere "hottie" enn "nottie" :D

Også så digg å se at man ikke har bærehåndtak over bukselinningen!

Ivett sa for siden:

Måtte finise litt, for jeg gjør akkurat det samme når jeg er ute å shopper alene, eller bare får muligheten til å speile meg når jeg er ute :)
Går sakte forbi speil for å se hvo smal jeg har blitt.. hehe :o

Helene M sa for siden:

Godt å se at jeg ikke er alene. :D

Vi blir vakre! :love:

Lindaplinda sa for siden:

Wohoo.. HOT MAMA!!:p:D Så utrolig bra at du er fornøyd.. det har du jo all grunn til å være!:D

Når jeg har gått ned 8kg er nok jeg mer fornøyd også.. kan jo fortelle at jeg hadde på samme kjole på fredag som jeg hadde på bursdagen min i sommer - det er egentlig en stroppeløs kjole, men den måtte jeg faktisk ha på stropper nå siden den bare skled ned:cool: Me like!! Så jo med en gang at den satt mye bedre nå, og jeg angrer veldig på at jeg ikke har målt rundt armene mine, for der har jeg gått ned en del:D

rava sa for siden:

Åhh, det er så deilig :D Kjenner meg godt igjen, men tar meg av og til i det når jeg er ute at jeg ungår å se i vindusruter mm. Det blir fort en vane når en i mange år går å unngår sitt eget speilbilde:o

MEn nå derimot, djiiises i den fagre alder 37,5 føler jeg meg som 19 ;) Hele garderoben er byttet ut og jeg føler meg fantastisk bra :D:D:D

Kjenner at jeg fort kan bli en sånn lavkarbopastor :p halleluja:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.