< Tilbake til oversikten

Enkelte dager tar jeg meg selv i å

Helene M sa for siden:

faktisk nyte å speile meg.... Har "bare" gått ned 8 kg og har masse igjen. Men 8 kg mindre vises godt altså:D

Nå når jeg går forbi vinduer så slakker jeg ned farten litt, holder inn magen, ut med stumpen og rett i ryggen. :cool::rolleyes: Sær eller? hahaha!

Før gadd jeg ikke en gang å prøve å rette meg opp:p

knh sa for siden:

Fantastisk!!
Akkurat som jeg skulle skrevet dette selv ;) hehe... Hver gang jeg går på do (det blir ofte med høyt te- og vann-inntak;)) blir jeg stående for å se meg selv i speilet ;) hehe.... og samme om du skriver angående vinduer ;)

Gerd sa for siden:

Syns du er ganske normal jeg :D

Det er snart 3 år siden jeg faktisk oppdaga at jeg hadde kragebein :love:
Og jeg studerer de ennå..... :p:rodme:

Og ja, det er noe annet å gå forbi vinduer nå ;)

senorita sa for siden:

speiler meg hver dag jeg!! har masse igjen men syns det er bare såå kjekt at buksene nesten faller ned og sånn hihi :D

mallilen sa for siden:

Hihi, jeg gjør det samme :p Hender jeg bare måååå stå litt ekstra foran speilet og rett og slett nyte at jeg nå er nærmere "hottie" enn "nottie" :D

Også så digg å se at man ikke har bærehåndtak over bukselinningen!

Ivett sa for siden:

Måtte finise litt, for jeg gjør akkurat det samme når jeg er ute å shopper alene, eller bare får muligheten til å speile meg når jeg er ute :)
Går sakte forbi speil for å se hvo smal jeg har blitt.. hehe :o

Helene M sa for siden:

Godt å se at jeg ikke er alene. :D

Vi blir vakre! :love:

Lindaplinda sa for siden:

Wohoo.. HOT MAMA!!:p:D Så utrolig bra at du er fornøyd.. det har du jo all grunn til å være!:D