< Tilbake til oversikten

Katta krymper!

Catwoman sa for siden:

Nå er det en meter mindre av meg :D
Siden 1 mars har jeg gått ned 27 kg, og 100 cm.
Stolt av meg sjøl i dag jeg ;)
Har ikke gjort noen endringer i maten siden jeg starta, hittils ikke støtt på noen "partystoppere". Så jeg fortsetter i samme tralten ;)
Klart det går saktere nå, men det går fortsatt nedover.
Har faktisk gått ned hele sønnen min jeg nå :D:heia:
[color=#8b0000][/color]

Kinsey sa for siden:

Fantastisk bra!

Gracella sa for siden:

Så utrolig bra!

streber sa for siden:

DU og DU som du har vært flink :):DKjempebra!

Festina lente sa for siden:

Fantastiske resultater! Gratulerer! :blomster:

Kan du si litt om hvordan du har gjort det? Tenker på hvilken mat du har spist, trim, antall karber etc. Begynte selv i april og har ikke i nærheten samme resultat selv om jeg føler jeg har vært "tro" mot kuren :o - kanskje du har noen stalltips til meg?

Lykke til med de siste kiloene:)

Rin sa for siden:

Ååå, så bra! :heia: :heia: Du har virkelig helt utrolige resultater!

Bøtt sa for siden:

Wow!!Fy fader så bra,så flink du har vært .Det må være deilig å ha tatt av så mye:)

Catwoman sa for siden:

Tusen takk alle sammen ;)
:suss:

Catwoman sa for siden:

Synes du har vært veldig flink jeg ;)
Jeg har ligget på ca 15 karber per dag. Spist 2-3 måltider daglig. All mulig kjøtt, fisk og kylling. Salat og masse grønnsaker. Meierismør, kremfløte, oster, egg..
Aldri drukket mindre enn 2,5 ltr vann/farris om dagen.
Trena 30 min om dagen. Men hendte jeg bytta ut det med 1-2 glass med rødvin på lørdag :_plystre:
Mulig kroppen min reagerer veldig bra på ketolyse, aldri opplevd såkalte partystoppere. Og jeg har brukt mye fløte.... :rodme:
[color=#8b0000][/color]

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.