Nå er det en meter mindre av meg :D Siden 1 mars har jeg gått ned 27 kg, og 100 cm. Stolt av meg sjøl i dag jeg ;) Har ikke gjort noen endringer i maten siden jeg starta, hittils ikke støtt på noen "partystoppere". Så jeg fortsetter i samme tralten ;) Klart det går saktere nå, men det går fortsatt nedover. Har faktisk gått ned hele sønnen min jeg nå :D:heia: [color=#8b0000][/color]
Kan du si litt om hvordan du har gjort det? Tenker på hvilken mat du har spist, trim, antall karber etc. Begynte selv i april og har ikke i nærheten samme resultat selv om jeg føler jeg har vært "tro" mot kuren :o - kanskje du har noen stalltips til meg?
Synes du har vært veldig flink jeg ;) Jeg har ligget på ca 15 karber per dag. Spist 2-3 måltider daglig. All mulig kjøtt, fisk og kylling. Salat og masse grønnsaker. Meierismør, kremfløte, oster, egg.. Aldri drukket mindre enn 2,5 ltr vann/farris om dagen. Trena 30 min om dagen. Men hendte jeg bytta ut det med 1-2 glass med rødvin på lørdag :_plystre: Mulig kroppen min reagerer veldig bra på ketolyse, aldri opplevd såkalte partystoppere. Og jeg har brukt mye fløte.... :rodme: [color=#8b0000][/color]
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.