Nå lurer jeg litt, må man ikke lage krydderet fra bunnen av slik som med taco krydderet? kan man kjøpe ferdig i butikken som holder ketolyse kravene :confused:
neida:). beklager sent svar:).... du steker bare kjøttet i panna til det er nesten ferdig, og gjerne hakket løk og\eller paprika også oppi om du vil (dette er valgfritt).. så har du rømme oppi til du føler det er passelig, og krydderet "chicken tandoori" dette får du kjøpt på Eurospar og lignende butikker..
Server gjerne med frisk salat og\eller revet ost på toppen, KNALL godt!!!!!
Bare å lese på boksen/pakken. Hvis det ikke står næringsinnhold, så står det ingredienser, og om det står sukker eller druesukker, så kan det være lurt å holde seg unna :)
Ser nå at det står druesukker, men kan det være så veldig mye sukker i krydderet da? Skader det dietten mye om jeg bruker den i dag? Har så lyst på denne, men kommer meg ikke på butikken i dag, for å kjøpe de krydderne jeg mangler.
jeg kan aldri forstå at litt skader.. dette lille krydderet som skal anvendes er da så lite at det utgjør ikke 1 liten prosent engang!.. syns nå at LITT må ver lov og tillate sej:)... uansett dette druesukkeret dere snakker om.. :))
Det er jo bare å prøve, noen er litt mer sensitive enn andre :) Funker det for deg, så funker det for deg :ja:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.