< Tilbake til oversikten

Au au magenmin

Heaven sa for siden:

Jeg begynte med smerter i magen natt til i går. Helt overkommelig,bare litt plagsomt. Rapa noe ENORMT og kom greit på do (unnskyld asså..men..)
Begge ungene har hatt spysyka helgen som var så jeg er usikker på om dette er min form for det samme?

Tirsdag hadde jeg bursdag og jeg fikk kake på øvelsen. Tok et halv stykke for jeg syns dirigenten hadde lagt mye flid i disse kakene.

Kan dette være grunnen, såpass i tid etterpå? Altsåp kake tirsdag, vondt natt til torsdag.

Blir litt redd jeg da, for jeg er supergod på å bekymre meg.
Litt vondt i dag også, men mye mindre. Fortsatt luft og i dag begge veier :P ;) Og normal avføring

NOen som har noen ide?
Håper det er borte igjen til i morgen..

Bøtt sa for siden:

Er ikke godt å si du men hvis du har skeiet litt ut med sukker så er min erfaring at da blir det luftsmerter i magen ..Jeg har hatt mine sprekker jeg og det merkes på magen ja,kvalme og magesmerter,så det kan jo være kakestykkene du spiste.'
Håper du blir bedre snart :klem:

senorita sa for siden:

ikke spist noe med kunstig søtning da? jeg ble helt grusom i magen etter et glass med light julebrus :S :S

Bøtt sa for siden:

Ja det kan det også være ja.Jeg reagerer også på det.

Spich sa for siden:

Jeg hadde akkurat det samme tidligere i uka. Startet natt til tirsdag med skikkelig vondt i magen, og diare. Hadde det et par dager, så et par dager med vondt i magen. Nå er jeg helt fin igjen, så jeg regner med at det var magevirus.

Heaven sa for siden:

Slapp unna diareen jeg da, men er over det vonde også nå :)
Godt du er bedre også,. Spich!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.