fridr sa for siden:
Noen som har erfaring med dette?
Sliter med stramme akillessener og ønsker hjelp til å kunne være mer i fysisk aktivitet...
fridr sa for siden:
Noen som har erfaring med dette?
Sliter med stramme akillessener og ønsker hjelp til å kunne være mer i fysisk aktivitet...
streber sa for siden:
Mange som har supert utbytte av den typen behandlinng fra bygden vår, men jeg og en veninde hadde ikke godt utbytte. Jeg ble verre av senebetennelsene , hun var fortsatt som før, vi tok mange behandlinger. Men bare prøv, det er bare å gi seg om det ikke funker:)
Festina lente sa for siden:
Jeg hadde en langvarig betennelse i hælene (plantar fascitt) og det hadde utrolig god effekt på meg. Jeg prøvde alt mulig mellom himmel og jord i mange år, og det var trykkbølgebehandlingen som ble redningen etter år med frustrasjoner. Anbefales på det sterkeste!
Lykke til og hold oss orientert om hva du velger og evt. resultat! :)
fridr sa for siden:
Legen har sendt meg videre til ortoped, så nå venter jeg på brev... Kan ta sin tid, desverre.
Har også kjøpt sjokkavstøter-putet som jeg må ha i skoene til en hver tid.
Gleder meg veldig til å komme til ordentlige fagfolk, slik at jeg enten blir operert eller ordentlig trening! Er dritlei av dette, men er min egen feil som ikke har oppsøkt hjelp før nå...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.