The Rose sa for siden:
Heisann.
Kan noen svare på hvordan man fortsetter å skrive i den dagboken man har laget seg? :veitikke:Ser noen har flere sider der i dagbøkene, får ikke det til jeg...
Kan noen hjelpe???:hjelp:
The Rose sa for siden:
Heisann.
Kan noen svare på hvordan man fortsetter å skrive i den dagboken man har laget seg? :veitikke:Ser noen har flere sider der i dagbøkene, får ikke det til jeg...
Kan noen hjelpe???:hjelp:
Albertine sa for siden:
Du svarer på samme måte som om du svarer på et annet innlegg.Nederst til høyre på dette innlegget står det to ikon du kan trykke på. Det ene står det "svar" på, det andre er en konvolutt eller noe med et pluss på. Skal du skrive noe langt med litt smileyting eller farge på skrifta trykker du på "svar", skal du bare skrive en kort kommentar trykker du på den med pluss på, da kan du skrive i den lille boksen under innlegget.
Skjønner?
mofe sa for siden:
Åh, gjør du sånn du da, Albertine :) Jeg bruker alltid den "skriv svar" som er nederst til venstre under alle innleggene, jeg :)
HP sa for siden:
Jeg og :ja: for da slipper jeg å sitere :snill: - samme knappen ligger øverst også :snill:
HP sa for siden:
Og her er Journalen din ;)
Albertine sa for siden:
Jeg bruker bare hurtigsvarboksen jeg, så jeg har aldri tenkt over den der skriv svar greia. Liker best å skrive rett fram uten så mange smilier. Tar bare med dem jeg husker koden til...
HP sa for siden:
Litt sånn kjedelig du :snill:
Men det er det jeg gjør også, men ikke i journalen :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.