< Tilbake til oversikten

Julekalender til kjæresten

knh sa for siden:

I morgen skal jeg og noen venninner ha juleverksted;)
Vi skal lage julepynt, høre på julesanger, drikke gløgg og VIN!!!!! Vi har også planer om å lage julekalender til gutta våres. Avtalte dette på en fest for noen uker siden (var i VELDIG god form alle sammen, hehe), og vi klarte faktisk å realisere "fylleplanene" :P

Så det jeg lurer på er om dere har noen forslag til ting jeg kan putte i julekalenderen :)? Helst så billig som mulig, men i noen av "lukene" kan det jo være litt dyrer ting :) Men det er tross alt 24 luker som skal fylles ;)

Så hvis dere har noen forslag til billige, morsomme, søte...osv ting jeg kan putte i kalenderen tar jeg gjerne imot alt dere kommer på :)

Er ikke så veldig kreativ, og har ikke noe særlig tid til overs før 22. desember, så det enkleste er nok å kjøpe de gavene:P

Tips mottas med stor takk :D

marjusen sa for siden:

Åååååh, gløgg..nam nam. Er vel ikke noe for meg på ketolyse, hvis du ikke på maaagiskvis har en lavkarbostyle? Ser du har bedre uten brød som filosofi, men jeg kan jo håpe;)

Huldr sa for siden:

Kommer ikke på noe i farten, men til Marius, det finnes oppskrifter på gløgg du kan lage selv her inne :) Blant annet en jeg har kagt inn en gang, lurer på om den het rødvinsgløgg? Jeg har lagd det noen ganger, og det er myyye bedre enn tomtegløgg, altså :ja:

Gerd sa for siden:

Hva med småflaske med såpe/duft til menn? Vita har no slikt :ja:

Eller lage små dikt og/eller godord å pakke inn.. Tilby ryggmassasje f.eks...

Kanutten sa for siden:

Jeg lager gløgg av sukkerfri husholdningssaft, har krydder oppi og tilsetter nøtter og rødvin rett før det serveres!

knh sa for siden:

Takk for gode tips Gerd :)

Ja gløgg er ikke akkurat lavkarbo, men hvis det blir til at vi lager gløgg i kveld så skal jeg unne meg det! :) Så det blir nok en liten sprekk... I kveld skal jeg kose meg med jentene og ikke tenke altfor mye på karbene:) Men skal selvfølgelig kjøpe en vin jeg veit har lite karber ;)

misslinda sa for siden:

En kasse med 24 typer øl, med nummerlapper fra 1-24 på er jo genialt. Utrolig mange typer øl en kan finne.. ;)

Og menn er glad i ølen sin ;) Og en for dagen er vel ikke sååå gale :p hehe..

sirimor sa for siden:

Ja, tenkte det samme. Ikke lett å finne 24 ting, men i noen av lukene kan det gjemme seg en lapp med noe hyggelig du kan gjøre for ham:)

knh sa for siden:

Ja tenkte å kanskje skrive f.eks: "På ***dag spanderer jeg middag ute" og pakker inn den i en luke ett par dager før så han er forberedt :) (desember = eksamenstid, og begge to bor praktisk talt på skolen:P )

Ellers så kan han jo få en pakke tyggis en dag innimellom :)

Øl-tipset likte jeg godt :D :D Blir nok ikke 24 øl, men hadde jo vært en ide og gi øl fredager eller lørdager :)

Levita sa for siden:

Jeg har pleid å kjøpe billige sokker, boksere, vanter, lue, godteri (fy-fy blant lavkarbere, men kjæresten min er ikke lavkarber og dessuten er det billig..kremt), en penn med navnet på, en liten nisse, en lapp med tilbud om massasje og god middag (om man tør kan man jo sikkert være frekkere enn som så...:-D), en hjemmebrent cd med musikk han liker, en miniflaske med noe godt fra tax free/minibar, tja... Vanskelig å finne nok ting, så ofte har det blitt et par småsjokolader bare eller en pakke tyggis noen dager og heller større ting innimellom.

Augustina sa for siden:

Skal gjøre det samme selv i år. Planer om bokser, sokker, hansker, fotoblad, godteri han liker, lapper med div tjenester, kino, etc. Skal ta med meg øltipset. Litt eksotisk øl er jo moro for en ølelsker :D

knh sa for siden:

Tusen takk for alle tips :D
Mye bra her :)

sæterjenta sa for siden:

Ville også foreslått div øl og miniflasker med dram :), og sexy undertøy til deg selv (for det er jo til glede for han):p

Kanutten sa for siden:

:rodme: Kondomeriet har kalender med hvor man får oppgaver man skal gjøre hver dag. Det KAN være alt i fra sensuelle oppgaver til mer praktiske ala lage et godt måltid, lytte til god musikk sammen.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.