I går så ble jeg litt spontan og sprang innom sportbutikken og tok med meg en slik rockering på 1,5kg. Har jo hørt at det er fin trening og jeg vil jo ha noe å stramme opp midtpartiet midt med...men au au au si sier jeg bare. Om dette gjør like mye bra for kroppen som det gjør vondt, så blir jeg den snella på null komma niks!!
Joda, jeg blir faktisk sliten når jeg får fart på den, men jeg er sikker på at jeg kommer til å bli både gul og blå. Her snakker man om seriøs dybdemasasje altså :eek:
Det anbefales å få seg seilbåt :P Pappa gikk ned 10kg på en 7dagers tur :) Det rista og rasla så fælt hele turen. Kanskje det er noe i alle de riste-beltene de reklamerer for på tv-shop? :)
Satser på å fordele det litt, med flere økter om dagen :) Er spent på å se om det fungerer. Om ikke annet så syntes dattera i huset at jeg var youtube verdig der jeg sto :D Hadde nesten latterkrampe i sofaen :p
HADDE... :( Dette var i fjor etter jeg gikk ned 15 kg.. dem kom alle på igjen og pluss et par til... Så det er et stykke igjen til den ser slik ut igjen.. sukk..
men jeg har i alle fall sluttet å bli blå :P
jeg klarer ikke vanlig lett rockering, men denne tunge fikk jeg dreisen på, må gjøre det fooort, så den ikke faller ned.. Har du prøvd kun de lette eller? min er vel 2,2 kg... ikke rart jeg blir mørbanket :P
Enten så er jeg for godt polstret eller så gjør jeg det feil.... Får ikke blåmerker jeg, nesten litt skuffa :( Min er 1,5 kg fra Clas Ohlson, men veninna mi har 1,7 kg og får masse merker så tyngden bør ikke være årsaken.
var kun første gangen jeg fikk det, selv om det er et år siden jeg brukte den sist så fikk jeg ikke blåmerker da jeg begynte på igjen.. så om du kanskje ikke rocket leenge første gangen så slapp du unna.. trust me, det var ikke godt. Kunne ikke rocke på 2 uker etter det der, var vondt å kle på seg og alt.. hehe
Så ikke behagelig ut de merkene nei Senorita. Kjenner det etter i går selv, men jeg er ikke blå så vidt jeg kan se, men det holdt med 30 sek i hver retning i dag, for fy det var vondt, Mannen min kommenterte det i går når vi la oss at jeg så hoven ut :( Får prøve små økter utover dagen, for vondt eller ei så skal det gjøres:mad:
Noen som har erfaring med at man blir smalere/fastere i midjepartiet av en slik treningsring? Jeg var VELDIG flink som barn... har prøvd et par ganger i voksen alder og jeg tror noen har byttet ut kroppen jeg hadde med en uten særlig rockeringevner... :rolleyes:
:ja: Jo tyngre den er jo lettere er det å holde den oppe. Jeg har to, voksenringen på 1,7 kg og barneringen som er litt mindre og veier omtrent 900 g (???) og barneringen er kjempevanskelig! Voksenringen gikk som en lek med en eneste gang. De vanlige, lette lekeringene har jeg ikke sjangs på!
På det tidspunktet trente jeg ikke og åt masse, men etter jeg la vekk rockeringen så este jeg ut og ble 125 kg. Antar jeg var det samme før rockeringen også. Men muskler ble det underneath it all.
Gleder meg til å reise hjem til rockeringen, skal rocke hver dag for å stramme opp. Huden strammes også. :) Blir man blå er det bare å kle seg litt ekstra tjukt og dreis videre. Da blir det mer kondisjonstrening, og det har man jo ikke vondt av ;)
Jeg har den tyngste fra Innersvingen av den greie grunn at jeg ikke får til å rocke med noen som har mindre diameter.
Jeg synes min har fin vekt/størrelse, den er 1,5 kg og 100 cm, men jeg har jo ikke noe sammenligningsgrunnlag. Både jeg og dattera på 13 er fornøyd i allefall :)
Da skal jeg rocke i spenning, og håper at huden herdes og musklene bygges :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.