< Tilbake til oversikten

Cocosa på salg :-)

Fofa sa for siden:

Helsekostkjeden Life har nå salg på Cocosa Pure:)
Den koster vel vanligvis 189, nå koster den 159kr. Ikke sånn kjempeforskjell, men om man bruker mye Cocosa, så er det jo noen kroner å spare!

Den vil forøvrig være på tilbud ut året!! Måtte spørre der i dag:D

senorita sa for siden:

Er det den nøytrale eller den med smak? Jeg betaler 119 for den uten smak der jeg handler... og 179 for den med smak tror jeg..

Nero sa for siden:

Det er den med smak.

Jeg har kjøpt den i dag (sto annonsert i Life-magasinet som kom i posten i går), dessverre hadde de ikke oppskriftsbrosjyren innen der hvor jeg handler, men skulle bestille den.

senorita sa for siden:

jeg fikk med meg en slik cocosabrosjyre i dag.. jøss så mye lavkarbooppskrifter:D masse jeg må teste ut skjønner jeg :)

roo0sa sa for siden:

Hva er Cocosa Pure? :o

emilia sa for siden:

Jeg kjøper fra iHerb, jeg! Mange som sier at Jarrow Forumulas er den samme som Cocosa...

Pure: www.iherb.com/Jarrow-Formulas-Coconut-Oil-Expeller-Pressed-16-oz-454-g/2506?at=0

Extra Virgin: www.iherb.com/Jarrow-Formulas-Coconut-Oil-Extra-Virgin-32-oz-908-g/7227?at=0 eller her: www.iherb.com/Jarrow-Formulas-Coconut-Oil-Extra-Virgin-16-oz-454-g/2505?at=0

Det finnes også mange andre merker der, bare søk på Coconut Oil.

Pure er uten smak!

Ps: Bruk koden NEB207 og få 5dollar i rabatt...:D

annepannekanne sa for siden:

Jeg har ikke brukt Cocosa selv enda, men har sett noe som ligner på min lokale grønnsakssjappe (Smalgangen på Grønland). Ett glass med hvit fast masse og kokos-bilde på (står sammen med oljene). Vesentlig billigere...men like sunt? Noen som vet?

emilia sa for siden:

Jeg aner ikke hvilket merke du mener, MEN jeg har prøvd noen andre merker som jeg har kjøpt på lokale grønnsaksbutikker, og de smaker forferdelig! Cocosa/Jarrow Formula er den eneste jeg klarer så langt.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.