< Tilbake til oversikten

Her er jeg igjen, med nytt mot!

NinaOp sa for siden:

Ja da har man altså vært totalt vrak en periode..alle gode forsetter om å leve fint med lavkarb etter endt ketolysekur gikk i dass.. Flytting, samlivsbrudd, alt mulig gjorde sitt til at mat ikke var førstepri i heimen. Men nå folkens! Nå starter Ninas nye liv!! 4 dager røykfri, ketolyse oppstart så fort alle matvarer og en fornuftig matplan er i hus, så setter jeg igang! Bør vel bli mandag antar jeg.
Og med ny flott kjæreste som også nettopp har hivi seg på lavkarbdiett og planlegger røykeslutt, må jo dette bli bra!
Så egentlig ville jeg bare rope at her er jeg igjen, full av engasjement og innsatsvilje! Ha en flott dag alle sammen, og lykke til med å nå målene deres!
:visemuskl Klemmer fra Nina.

Gerd sa for siden:

Velkommen tilbake :D

Og :heia: for ny giv og røykeslutt :heia:

Bar ehusk at røykeslutt kan stresse kroppen, såååå om vekta blir vrang, så ikke fortvil. :)

Lykke til :heia:

Bøtt sa for siden:

Hei NinaOp lykke til med kosten og røykeslutt!!!
Jeg går på ketolyse og jeg har holdt meg røykfri i 2 dager ,elle dette er andre dagen min uten røyk da.Håper å klare det .Vi kan jo motivere hverandre med røykeslutten :D
Ha en fin røykfri dag!!

Catwoman sa for siden:

Lykke til med en ny runde! Med så god backup i kjæresten så går det nok bra ;) Her har du en :klem:
med på veien.
[color=#8b0000][/color]

linnkri sa for siden:

Er også på ny runde, både med røykeslutt og lavkarbo. Opplever det enklere å slutte med røyken når jeg ikke spiser karbohydrater faktisk. Begynte 1.november med begge deler, har hatt en liten røykesprekk forrige fredag kveld, men har gått ned 2,5 kg og har ikke hatt lyst på røyk siden sprekken :)

LYKKE TIL:)

Nelly sa for siden:

Det er lurt av deg å gå på lavkarbo når du har sluttet å røyke. Jeg ventet for lenge og la på meg 7 kilo før jeg endelig kom meg på lavkarbo.(jeg startet for bare to dager siden).
Lurt å planlegge litt også, for meg er det avgjørende om jeg klarer å komme meg i ketose. Lykke til:)

NinaOp sa for siden:

Tusen takk for oppmuntrende og hyggelige ord alle sammen! Jeg gleder meg virkelig til å sette igang igjen, handla inn det meste av hva jeg trenger for å få starta opp i går, og koser meg med litt lavkarbmat allerede nå. Grunnen til at jeg ikke starter skikkelig i dag, er rett og slett at jeg skal ut i morgen og da kan jeg like gjerne drøye til lørdag fks, så slipper jeg å tenkte på den turen ut i morgen ettersom jeg har gleda meg til den i all evighet :)
Røykeslutten går helt fint, med sukkerfrie pastiller i ny og ne, har jeg egentlig ikke ett kjempesug heller.
Ha en flott dag alle sammen!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.