< Tilbake til oversikten

Tyrkisk Yoghurt

mam sa for siden:

Hvor kjøper dere den? Innvandrerbutikker? Selges den på noen vanlige matkjeder? Finnes det annen norsk yoghurt med høy fett innhold?

grotingeling sa for siden:

Meny har den gjerne, men har også sett den på Coop Obs!, Safari og Ultra.
Du kan også se etter gresk yoghurt, den er også god og har en relativt høy fett%.
Er forøvrig samme produsent (Lindahl) som lager begge typene så vidt jeg vet,i alle fall har det vært denne produsenter på de jeg har funnet i butikkene rundt om :p

Kitt sa for siden:

Min Rema har både gresk og tyrkisk, så om du har en Rema i nærheten kan du prøve der. Har de ikke, kan du be dem ta inn!:)

mam sa for siden:

Å, nå ble jeg glad... Jeg rekker Rema etter jobben, ikke Meny eller noen av de andre butikkene. :D

Charlott sa for siden:

Her finner jeg det på ICA :)

Clockwork sa for siden:

Har lett, men har ikke funnet hverken Gresk eller Tyrkisk på hverken Ica, Rema eller Meny i her i byen. Får ta dem i øra og dem ta det inn da tenker jeg.

Julie sa for siden:

De har det på Bunnprisen her! ;)

Kitt sa for siden:

De fleste steder står den ikke sammen med yoghurt, men sammen med rømme etc!:p

mam sa for siden:

Jeg fant det heller ikke i Trondheim sentrum. :mad: For dårlig.... hvis jeg må på Ultra eller Mega blir det kun helgene jeg kan handle. Og det er så mye annet en skal gjøre i helgene. Jeg får ta og klage.

Kitt sa for siden:

Klag i vei! Eller rettere sagt, forlang at nærmeste Rema tar det inn!
Det er i sortimentet, så det skal de gjøre for kundene, sier "min" butikksjef!:)

knh sa for siden:

Hvilken Bunnpris?:) Har ikke sett det på den jalla-bunnprisen ved meg :P hehe.... Men stoor forskjell på bunnprisbutikkene i trheim da:P

Yonah sa for siden:

Tine har vel matyoghurt, og den har vel høy fettprosent. Jeg har ikke undersøkt så nøye, for det er mye billigere å bruke 25kr pr liter på grensebutikken her, og dit er det ikke like langt som inn til sentrum. På mega koster det jo en hel formue for et lite spann med Lindals tyrkisk yoghurt. Den er dyrere enn det vi betaler for en liter i sverige i allefall.

Julie sa for siden:

De har det på den Bunnprisen som er like ved Olavshospitalet, retning Tiller/Oppdal fra Samfundet. Når man kommer til kjøledisken så er det to hyller i nittigraders-vinkel til hverandre, og i det hjørnet må man se øverst rett til venstre for hjørnet. Det pleier å være en stor pappboks like til venstre for dem (tyrkisk yoghurt boksene), så det er litt vanskelig å se om man ikke vet hvor de er/er på utkikk etter det. ;)

Off-topic: Mandelmel er 2 kroner billigere på Life-butikken på Trondheim Torg enn på Helios'en like ved Jernia (90 kroner mot 92 :p). Alle monner drar, ikke sant? :D

Men i alle fall så slipper jeg jo å dra på Meny på Solsiden for å skaffe tyrkisk yoghurt nå, i og med at jeg fant det på Bunnpris. Praktisk. :ja:

knh sa for siden:

aaaaha, men den er jo ikke så langt unna :)

Julie sa for siden:

Nei, det er jo ikke det. Og var der i dag for å handle inn bakevarer, og de hadde det - så det er ikke utsolgt ihvertfall! ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.