< Tilbake til oversikten

A to B Calm

Nero sa for siden:

Jeg vet ikke hva "B Calm" er, men tar du Magnesium?

Det hjelpermeg veldig. En tablett hver kveld og krampene jeg hadde forsvant med en gang :)

LaVidaE sa for siden:

Ja, jeg tar 3 tabletter av "Solarey CalMag 2:1" hver morgen, og 1-3 magnesium tabletter "Solarey" hver kveld.
problemet er at jeg misstenker at tablettene er ikke bra for magen, og at de gir meg diarreah.

"99% of ALL calcium supplements get their calcium from grinding up rocky deposits. Some get their calcium from dead shellfish (lobster, crab, clam, oyster, etc..)

As the human body was not designed to digest rock or other inorganic substances, these supplements must add massive amounts of acid to their mixture so your stomach can try and digest it.
This high level of extra acids leads (in many people) to stomach cramps, nausea, headaches and diarrhea.
Our calcium comes from potatoes, so it's organic in nature!.
Our magnesium comes from sea water.
These dry ingredients are then mixed into a liquid state using pure full grain vinegar."

Tenker at jeg må få tak i dette og prøve.

ada-emilie sa for siden:

Diare kommer ved for store doser magnesium.

LaVidaE sa for siden:

Ja, tenker det, men det gjelder å finne balansen mellom uro i kroppen og for mye.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.