roger1970 sa for siden:
Bare lurer på hva dere bruker som motivasjon for å fortsette med vekt reduksjon?
Jeg bruker speilet. Han som står der inne er ikke mulig å lure lol. Forteller meg selv at ingen er bedre enn meg.Ingen mat skal bestemme over meg,jeg bestemmer over maten. Jeg skal ALDRI :mad:tilbake til den jeg var før denne reisen startet.
Har utviklet min egen filosofi underveis også:
Jeg ser på denne ferden mot et lettere liv som en reise gjennom en tunell.Det er mange avstikkere i denne tunnellen som jeg kan velge.Jeg ser lyset i det fjerne. Jo flere avstikkere jeg velger jo lengere tid bruker jeg i tunellen.Jeg vil ut av denne så fort som mulig,for på andre siden er det lyst,varmt og godt;)
Bruker som regel målebånd for å måle suksess eller ikke.Kilo er ikke så viktig,men krymping er!
Har ikke ett klesplagg som passer lengere,deilig! Men skal ikke kjøpe særlig mye nytt før jeg er i mål. Har tenkt å handle meg nye klær i Thailand neste år. Der er det mye fint og billig!Kan ikke kjøpe klær i butikk der nå pga overvekten,men gleder meg til jeg kan i Juli 2011!
HUSK!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ta vare på kvitteringer på nye klær hvert år. Få lege eller noen til å skrive at du pga livsendring med stor vekt reduksjon og en mye bedre generell helse pga av dette må ha nye klær i mindre størrelser.
Kan hende du kan trekke noe av dette av på skatten din:D Dette i følge min rengskaps fører som gjør skatt for person og firma.:D