< Tilbake til oversikten

Gammel men ny

lille_flode sa for siden:

Nå starter jeg på igjen for andre til tredje gang.
Første og delvis andre forsøk var med ketolyse, nå tenker jeg at jeg trenger ett kosthold med mindre fett og noe mer kh. Noen forslag til hvilken filosofi jeg kan titte mer på ? Jeg kjenner at de andre gangene, har det sklidd ut fordi jeg ikke takler sa mye fett. I går var startdagen min, og av gammel vane ble det en ketolysedag. Regnet meg fram til ca elleve kh. Utslag på sticken alt i går faktisk.

Men resultatet av så lite kh er for meg kvalme, tretthet og generelt føler meg uvel, og en ekstrem lyst på frukt el. Vet jeg får i meg for lite kalorier/fett men jeg klarer det bare ikke ! Nå laget jeg omelett av ca ett egg, likt fløte, ost og skinke, med en halv tomat og litt alfalfaspirer til frokost. Klarte kun tomaten før jeg brakk meg.

Så, noen forslag til hva jeg kan gjøre ? Jeg vet jo at kroppen min respondererveldig, veldig godt på lite kh, med jeg skal da leve med det også uten å bli kvalm på bare tanken på mat.

streber sa for siden:

LIndberg har variert lavkarbomat med mindre fett og mere karbo:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.