Etter at jeg ble dumpa av typen for 2 uker siden, gikk kosten til helv##%... Jeg mista totalt matlysta, og tror nok kroppen gikk i sparemodus...det resulterte uansett i at jeg nå har lagt på meg ca 2 kilo..
Jeg har hare spist kanskje 2-3 ordentlige middager på disse 2 ukene..utenom det har jeg bare spist litt her og der.. Har prøvd mitt beste, og har heldigvis ikke gått tilbake til gamle mønster og kasta i meg høykarbo. Det har bare blitt til at det har gått med endel Atkins barer og sukkerfrie sjokolader.. Det har vært mine eneste utskeielser.
I dag satt jeg her og tenkte at jeg hadde lyst på noe kjøtt...for første gang på leeeenge har jeg kjent lyst på mat.
Så, jeg fant en pose med kyllingvinger i fryseren. Den typen som er i svarte poser fra Prior. De er ferdigkrydret, og inneholder derfor 1,2 gram karbo per 100 gram. På et jafs kasta jeg i meg absolutt alle vingene....Og her kommer spørsmålet mitt; på posen står det at nettovekta er 400 gram..jeg regner med at det betyr 400 gram inkl bein?? Jeg vet at det ikke er noen big deal akkurat i dag ang karber og sånn... Men jeg kommer helt sikkert å spise disse igjen(sååå enkelt!!), og da trenger jeg å vite hvor mye karber jeg skal regne.. Om 400 gram betyr inkl bein, så tipper jeg at sikkert halvparten kan trekkes fra?? Noen som vet??
Sorry, langt innlegg her for et egentlig kort spørsmål...:o Måtte kanskje bare lufte meg litt samtidig..sorry!!
Hehe, skulle gjerne gjort det, men de bare "forsvant" her nå...så tanken slo meg ikke engang før etter kjøttet lå godt i magen, og beina i søpla.. Må kanskje gjøre det neste gang, ja:)
Først en liten trøsteklem til deg, tøffe tider kan forårsake både oppgang og nedgang.
Jeg syntes du har vært flink til å ikke hoppe på høykarbo-trøstespise-vogna!
Takk skal du ha, Skautrollet!! Det har ikke vært noen enkle par uker... Må si at mat og trening ikke har vært det viktigste...lang derifra. Må vel si, at mat enda ikke er min største bekymring....
Men er samtidig glad jeg har klart å holde meg unna høykarbo.
Ja, tydelig at de vingene falt i god jord her i huset..hehe, slukte jo hele posen alene.
Visste ikke at de fantes i ulike varianter. Da må jeg altså prøve den andre neste gang:) Takk for tips!
Ang typen...han har begynt å ringe meg nå....stort sett hver dag siden forrige søndag. Så jeg tar det som et bra tegn..men, hvem vet?? Det skal ikke være enkelt:rolleyes:
Det er som regel de samme som du evt får kjøpt i butikken.. Fra prior eller noe sånt. Bare at de har tatt seg bryet med å varme dem opp og legger på noen ekstra kroner for det.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.