dette camp kilo pulveret som blir reklamert for over på denne siden, er det noe dere anbefaler? høres jo helt vilt ut vis det funker..
og hvor får jeg kjøpt denne essensen til å lage hjemmelager bearnasesaus?
og i superdressingen du får kjøpt på rema 1000 står det ikke hva den inneholder. men sikkert full av stæsj vi ikke trenger å spise akkurat nå.. to alikevel en liten teskje forleden bare for smakens skyld. tror dere at det blir heltfeil? det var jo så lite
Bittelitt en sjelden gang er ikke det som blir helt feil! Men ofte finnes det like gode eller bedre lavkarbo- varianter! Hvilken dressing er det du mener?
Aner ikke hav slags pulver du snakker om, men om du har sett det i disse reklamene øverst på siden her, så er det tilfeldige reklamer og har ingen sammenheng med forumet annet enn at det er en måte å få reklameinntekter for å drifte forumet, reklamene varierer og er helt automatiske og har sjelden sammenheng med lavkarbo.no
Vet noen bruker denne dressingen fra Rema 1000, mener noen sendte mail og fikk beskjed om at karboinnhold i deres dressinger(salatmesteren) var 0-2g karbo/100g. Jeg bruker de når jeg en sjeldens gang bruker dressing på flaske.
Campkilo Kickstart ketose-diett er starten på et lettere liv!
Campkilo Kickstart ketose-diett er starten på et lettere liv!
Med CampKilo Kickstart ketose-diett vil du gå ned hele 7-12 kg på 15-20 dager, uten sultfølelse og
med overskudd av energi. CampKilo Kickstart gir deg alle vitaminer og mineraler du trenger, men bare
600-800 kalorier pr dag. CampKilo Kickstart inneholder et patentert virkestoff som demper appetitten.
CampKilo Kickstart kan trygt brukes som eneste næringskilde i opptil 3 måneder ad gangen.
Dietten består av 4 daglige måltider. Jordbær eller sjokoladesmak og event. Chili-Tomat om du ønsker
et varmt måltid daglig. Bland pulveret med vann i en shaker. Chili-Tomat med varmt vann (ikke shakes)
Skal du ned mindre enn 3-5 kg, kan du bruke CampKilo Kickstart til å bytte ut ett eller flere måltider pr. dag.
CampKilo Kickstart er utviklet av norske Pharmatech og er godkjent av norske helsemyndigheter.
Disse bør ikke benytte ketose-diett KLIKK HER.
Se videoen om ketosekuren på vår forside KLIKK HER
Les hva andre sier om CampKilo Kickstart her
Prisene gjelder for et spann på 3 kg, 75 måltider. Varighet ved ketose-diett 15-20 dager.
Veil pris for medlemmer: kr 835,-. Pris per måltid kr. 11,13,- Nå gratis prøvemedlemskap!
Veil pris ikke medlem: Kr. 985,-. Pris per måltid kr. 13,33,-
Dreamy har skrevet litt om denne pulverkuren på bloggen sin. Hun har til og med postet en epost hun fikk fra de.
Med tanke på hvor mye fruktose de har i pulveret vil jeg neppe tro dette er en smart kur for lavkarbere. Personlig ville jeg ALDRI brukt pengene mine på sånt tull, men om du gjør så, pass på å lese deg opp på all «liten skrift» slik at du i det minste kan kreve pengene tilbake dersom de ikke oppfyller det de lover.
Neida, jeg bruker ikke pengene på slikt, bare lurte på om det var noe som fulgte med denne kuren,vi klarer oss godt slik vi spiser nå, gubben har mistet snart ti på 3 uker, og jeg 7,5 så vi er godt fornøyde:):D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.